Pastel livrează contra‑cronometru două noi campanii de comunicare Sameday

Pastel livrează contra‑cronometru două noi campanii de comunicare Sameday

pastel susține comunicarea Sameday, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de curierat,  și „livrează” atât conceptul creativ cât și dezvoltarea campaniei #Safeday, precum și lansarea noului serviciu care elimină contactul dintre curier și destinatar. Cele două campanii au fost dezvoltate și implementate în mai puțin de două săptămâni, chiar dacă agenția funcționează remote, și au implicat servicii de comunicare creativo‑strategică, comunicare B2B, comunicare internă, comunicare de criză și PR, social media.

#Safeday este angajamentul asumat de Sameday, pornind de la gândul pe care‑l are fiecare dintre noi odată cu reconfigurarea lumii de către epidemia Covid‑19, și are ca obiectiv informarea constantă, transparentă, a tuturor publicurilor Sameday, referitoare la acțiunile companiei, pentru a le menține în siguranță.

#Safeday mai cuprinde îndemnul la responsabilitate și implicare din partea tuturor în această perioadă, pentru că doar „împreună putem să facem din fiecare zi o #safeday”, dar și mesajul de solidaritate către toți cei care fac ca lucrurile necesare să ajungă unde trebuie. Mesajul de solidaritate cuprinde un video manifest adresat tuturor companiilor de curierat, dar și altor jucători din piața de livrări.

 

Lucrurile s-au schimbat foarte repede în ultimele săptămâni pentru toată lumea. Și, cel mai probabil, cu toții avem aceleași întrebări în gând. Azi cum o să fie? Dar mâine? Mâine ce ne mai așteaptă? Astfel, tot ce am construit în ultima perioadă alături de Sameday, trebuia să răspundă acestor întrebări: fiecare zi trebuie să fie #SAFEDAY.  A fost o cursă contra-cronometru, dar la final de zi trebuia să le transmitem oamenilor ca Sameday face tot ce îi stă în putere să fie alături de ei.”, Cristina Icnoțiu (Art Director pastel).  

 

Safeday a fost răspunsul nostru la anxietatea, grijile, nevoia de informații care s‑au conturat la începutul lunii martie, odată cu instaurarea stării de urgență. Am lucrat și lucrăm pe mai multe planuri și simțeam nevoia să ducem mai departe toate gândurile noastre. pastel a fost alături de noi și ne‑au oferit soluțiile rapid, creativ și strategic, așa cum ne‑au obișnuit deja”, a declarat Elena Stoica (director comercial Sameday).

 

Siguranță înseamnă și evitarea contactului cu oamenii, iar în acest context Sameday a dezvoltat și serviciul contactless „Livrare fără griji”. Lansarea a fost la fel de „contactless” în cadrul unei conferințe de presă online, realizată pe Zoom, iar comunicarea a fost adaptată noilor reguli ale jocului.

Adaptarea a fost cuvântul cheie în aceste zile, iar o conferință de presă online a fost soluția câștigătoare pentru situația dată. Deși spunem des despre lucrurile noi că sunt o provocare, în cazul acesta chiar a fost una atât pentru noi, echipa de PR, cât și pentru presă și client. Lansarea și serviciul în sine ne-au dovedit că putem face lucruri altfel, într‑un timp extrem de scurt, și mult mai eficient atât ca timp cât și ca costuri”, explică Victoria Donos (Head of PR&Social Media pastel).

 

Colaborarea cu Sameday are deja un an, însă aceste două campanii lasă să se întrevadă cel mai bine esența parteneriatului. Empatia, transparența, și solidaritatea, ca valori împărtășite, ne-au ajutat să ne mobilizăm și să creionăm propuneri care au fost instant pe placul echipei Sameday. Spre exemplu, cel mai cunoscut produs creativ al campaniei #Safeday, videoul de solidaritate, nu a fost unul dintre livrabilele planificate nici în creație și nici din perspectivă media, iar recomandarea din debrief a fost <<să facem un manifest ca și cum l-am publica pe pagina personală>>”, Alina Minu (Account Director, pastel).

 

Campania de comunicare a serviciului „Livrare fără griji” cuprinde activități tactice adresate angajaților Sameday, clienților și destinatarilor finali.

 

Echipa pastel:
Răzvan Dumitrescu – Senior Strategic Planner
Laura Iane – Creative Director
Cristina Icnoțiu – Art Director
Horia Cucută – Motion Designer & Video Editor
Dan Radu Talpalariu – Copywriter
Alina Minu – Account Director
Anda Postolache – Account Executive
Victoria Donos – Head of PR&Social Media
Anca Dorombach – PR Manager

Echipa Sameday:
Elena Stoica – Director Comercial
Carmina Constantin – Reprezentat Comercial

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related