Multi actori spun ca cele mai grele scene de jucat intr-un film nu sunt neaparat cele cu incarcatura emotionala cea mai mare. Sunt cele care par cele mai simple, care par firesti. Asa pare sa fie si in realitate. Suntem capabili sa indeplinim sarcini complexe cu un consum psihic, emotional sau fizic, dar nu avem rabdarea sa ne spalam pe maini timp de 20 secunde, atat cat au stabilit specialistii ca ar fi safe pentru inlaturarea virusului. Au aparut si primele recomandari in acest sens, respectiv fredonarea unor refrene cunoscute, printre care si unul cu substrat, Stayin’ Alive de la Bee Gees. E mai bine sa numaram secundele acestea, decat statisticile nefavorabile. Dar cei mai multi nu o facem.
Atunci, o agentie creativa din Irlanda a venit cu o solutie simpla care nu mai implica efortul de a numara. Agentia Verve a creat sapunul care se dizolva dupa 20 de secunde. Si te invata si pe tine sa-l faci acasa. Tot ceea ce ai nevoie e un cutit si un sapun, pe care trebuie sa il tai la dimensiunea 15x15mm. Deci principiul less is more functioneaza si creativitatea aplicata poate rezolva probleme reale.
Pe acelasi principiu au mers si cei de la McDonald's in reclama la care nu poti sa dai skip: