Curajul e noul frumos

Curajul e noul frumos

Să faci spoturi publicitare pe timp de pandemie nu-i ușor. Nici când ești cea mai mare casă de creație din lume. Legea-i lege, dar comunicarea nu poate fi și nici nu trebuie oprită. Nu o spunem noi, o spun specialiștii. Și căutând prin holurile minții vreo idee care să aibă legătură cu noul context și să fie aplaudată la Cannes (care nu va fi în acest an), ne rătăcim de tot în: stăm acasă, păstrăm distanța.

Dar creativii de la Ogilvy Canada nu s-au pierdut cu firea. Au improvizat. Acum improvizația-i la cântar cât aurul. În noua lor campanie pentru Dove, în doar cinci zile, au montat un spot din mai multe fotografii cu medici și asistenți medicali, fețele cărora sunt marcate de măști chirurgicale, ochelari de siguranță, lipsă de somn și oboseală. Ideea videoclipului a fost inspirată dintr-o serie de portrete ale lucrătorilor medicali realizate de fotograful italian Alberto Giuliani.

„Curajul este frumos” – așa au zis să se cheme această campanie, în cadrul căreia Dove Canada a făcut o donație de produse pentru personalul medical – săpunuri, geluri de duș, șampoane – în valoare de 1 milion USD. O adăugăm în punguța noastră de campanii născute și făcute în pandemie, pe care scrie „bravo”. Curajul e noul frumos. Dar și responsabilitatea social corporativă în aceste momente, tot frumoasă e.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related