O reclama buna te transporta emotional. Din fata televizorului, ajungi in fantezia creativului. Iar brandurile stiu ca acum, mai mult ca oricand, oamenii au nevoie de o evadare, fie ea si virtuala. Audi Australia s-a gandit sa puna pur si simplu cateva camera de filmat pe noul model A6 si sa angajeze privitorii intr-un roadtrip de 4 ore, cate una parca pentru fiecare cerc din logo. Au adaugat si un soundtrack tematic, ca in clipurile de relaxare de pe YouTube. De altfel, probabil ca in aceasta categorie a vrut si brandul sa se plaseze, fiind deja multe clipuri de la utilizatori care filmeaza calatorii de lunga durata din masinile personale, in care nu se intampla nimic.
Poate ca acest tip de content are rolul lui si merge lasat sa ruleze in background in timp ce te misti prin casa sau atipesti pe canapea, dar sa nu uitam ca in aceasta perioada, mai mult ca oricand, brandurile si agentiile ar trebui sa livreze content care sa te faca sa te opresti din miscarea prin casa sau sa te trezeasca din atipitul de pe canapea.