Ce faci cand te pregatesti sa filmezi o noua campanie HelpNet dar brusc apare de dupa colt o pandemie globala?

Ce faci cand te pregatesti sa filmezi o noua campanie HelpNet dar brusc apare de dupa colt o pandemie globala?

Simplu: faci altceva, cu totul altfel. Si faci asta repede-repede.

Fiind un lant de farmacii, Help Net a avut si norocul - dar si responsabilitatea - de a putea ramane deschis publicului larg. Drept urmare, campania planuita in prealabil a fost pusa „in conservare” iar agentia – Headvertising – a venit rapid cu initative noi pentru comunicare.

In primul rand, a fost pusa la punct o „casa digitala” - prin intermediul lui Screen Native - pentru noile solutii „de produs” ale lui Help Net: cautarea medicamentelor (si verificarea disponibilitatii lor) inca de acasa, precum si „reteta electronica”.

Pe scurt, e vorba de solutii digitale care sa micsoreze la minimum timpul petrecut pe drumuri sau in farmacii de catre oamenii bolnavi. Solutii care insa trebuie promovate, pentru ca lumea sa afle de ele si sa astfel sa devina cu adevarat utile. Si care pot fi si mai mult puse in valoare prin parteneriate la nivel local cu voluntari care sa ridice retetele pacientilor din farmaciile HelpNet.

In al doilea rand, a fost realizata contra-cronometru o campanie TV - pe cat de portocalie, pe atat de optimista - care are un dublu rol. Intai si intai subliniaza faptul ca totusi viata continua, chiar si in izolare; si odata cu ea, continua si restul motivelor pentru care ai nevoie de HelpNet. Alergii, reumatisme, vanatai – ele nu pleaca nicaieri. E bine deci sa stii ca poti conta in continuare pe HelpNet-ul tau de la parter.

 

Cea de-a doua menire a campaniei este sa aduca un omagiu tuturor celor care fac ca viata sa poata continua civilizat chiar si in noile conditii. (De altfel, e bine sa stiti ca HelpNet n-a donat doar vorbe bune pe televizor, ci si bani – e vorba de 100 000 euro, donati asociatiei Daruieste Viata pentru cresterea capacitatii spitalelor romanesti de a-si trata pacientii infectati cu Covid-19)

Cum insa e greu sa filmezi un spot TV in care regizorul sa fie „distantat social” de operator, actorul sa nu intre in contact cu omul de „hair & make-up” si nici clientul sa nu se apropie de copywriter, solutia a fost sa animam rapid de tot desenele lui Noper.

Cine sunt „distantatii” care s-au miscat pe FFWDx3 in ultima saptamana?

Din colturi diferite ale Bucurestiului s-au sunat intre ele Laura Dragomir, Cristina Frumusanu si Ramona Damian din partea lui Headvertising; iar Cristina a aprobat totul de la o distanta muuuult mai mare de 2 metri cu Madalina Cazamir si Oana Safta – care au coordonat proiectele din partea HelpNet.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related