Bogdan Obreja, copywriter Armada, s-a lăsat atras în publicitate de mirajul din Mad Men. A urmat cursul normal pentru a ajunge acolo: facultate de profil, asociație studențească și master. Până când a ajuns la primul interviu și a crezut că un copy – ”Spune-i vorbe dulci” - de pe un pliculeț de zahăr o să îl salveze. N-a funcționat, dar interviul tot l-a luat. Si asta a fost prima lui lecție că în publicitate: lucrurile funcționează, dar fără romantismul din serialul mai sus amintit. Așa că, în fața unui brief, să zicem unul mai lung de o pagină, căci acelea îi plac, Bogdan își notează primele idei, apoi face research, brainstorming și caută insighturi în discuții cu oameni din afara publicității. Număi că, uneori, face toate astea și ideea nu vine. Dar Bogdan, are un trick.
[Start in creatie] Bogdan Obreja: Îmi imaginam că o să fie totul ca în Mad Men. Totul este mult mai responsabil și mai structurat decât acel romantism
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: