Salut!
Bun venit la o nouă rundă de #ganduriizolate.
Sunt Andreea de la INTERACTIONS și am început să lucrez de acasă în urmă cu 4 suluri de hârtie igienică.
La ce m-am mai gândit:
1. Începe să-mi fie dor de ședințele care puteau fi un e-mail. Parcă nu erau chiar așa de rele :)
2. Apropo de ședințe, videoconferințele implică și ele riscuri. Probabil a ajuns și la tine poor Jennifer.
Mai e și asta:
While you’re here https://t.co/6Pld1pEfaB https://t.co/werGYUQDFw
— MANS NOT HOT (@mans_not_hott) March 22, 2020
3. Am mâinile cu 2 numere mai mici de la atâta spălat. Dar e OK!
4. Știm că în România avem o mică-mare problemă cu pariurile. Dar acum, când s-au anulat toate evenimentele sportive, pe ce se va mai paria? Implicăm și aici hârtia igienică?
5. Sunt de acord cu cei care spun că nu vor să mai ia parte la evenimente istorice importante! Consider că am trăit suficiente.
6. Cel mai bun comentariu peste care am dat zilele acestea a fost la un video YouTube despre izolare și spunea doar atât: survival of the loneliest.
7. Dacă te-ai plictisit în casă, uite aici un articol despre cum să călătorești cu mintea. N-ai nevoie de ochelari speciali, creierul tău este cel mai puternic generator de realitate virtuală.
La final, aș vrea să le mulțumesc colegilor din hub-urile INTERACTIONS de la Târgoviște și Brașov pentru că, de 2 ani, mă ajută să mă familiarizez cu arta lucratului de la distanță.
Irene, mulțumesc pentru titlu <3
Să ne auzim (telefonic) cu bine!
----------------
Andreea Stan este Account Director INTERACTIONS
Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.
În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.
Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"