Companiile care dau binele mai departe

Companiile care dau binele mai departe

Daca am fi fost fiinte exclusiv rationale, toata publicitatea ar fi fost o serie de date informative si am fi luat matematic deciziile de cumparare a produselor. Iar companiile ar fi fost axate exclusiv pe profit. Ar fi fost o distopie reusita. Dar si oamenii si companiile au capital emotional. De aceea, reclamele ne fac uneori sa radem, alteori sa empatizam, uneori sa simtim un fior, iar alteori sa ne plictisim. Iar companiile demonstreaza ca pot actiona dincolo de misiunea lor, mai ales in vremuri provocatoare. Asa s-a intamplat si acum, in distopia provocata de coronavirus. Continuam sa scriem despre initiativele relevante ale micilor sau marilor companii in contextul pandemiei. Primele articole pe aceasta tema sunt aici si aici.

 

Dulciurile si cafeaua ajuta

Yellow.Menu si Impetum Group trimit #farfuriiladatorie cu mese calde medicilor de la Spitalul Matei Bals si Spitalul Colentina:

 

Tot la Spitalul Colentina, trimit mancare si NicolaiToGo.

 

Romanian Art&Craft a donat dulciuri catre o casa de ajutori reciproc pentru pensionari.

Beans&Dots impreuna cu ialoc.ro distribuie cafea pentru personalul medical din spitale. Cea mai sigura metoda de a face acest lucru pentru ambele parti, este livrarea cafelei tip boabe sau macinate. La fiecare 50 de cafele vandute, trimit 1 kg de cafea catre spitale, kilogram din care pot prepara 60-70 de cafele. 

 

 

Resurse reinventate

Posturile de radio Rock FM, Kiss FM si Magic FM pun la dispozitie spatiu publicitar gratuit pentru cei care au initiative pozitive relevante in contextul Covid 19. 

La fel face si trustul de presa Ringier: 

Brandul de ceasuri NOAH si-a schimbat pentru moment activitatea si produce viziere. O parte din ele au fost deja trimise la spitale din Judetul Suceava sau la UPU SMURD Cluj.

 

MEGA IMAGE a creat o linie telefonică pentru livrari gratuite la domiciliu, pentru varstnici si persoane cu dizabilitati.

Inquam Photos  ofera gratuit comunicatorilor de stat sau privati imagini ce pot insoti mesajele destinate informarii populatiei:

 

FreeNow transporta gratuit personalul medical.

Code4Romania a lansat platforma cemafac.ro care contine informatii despre conduita recomandata in aceasta perioada, sau despre simptome si cum sa ne protejam.

 

 

Donatii

Phillip Morris Romania a donat 1 milion de dolari pentru Crucea Rosie. Din aceasta suma se vor achizitiona 10 aparate de ventilatie, 3 aparate de testare COVID-19, cu 5.000 de kit-uri de testare, 1.000 de ochelari de protectie, 100.000 de masti medicale si 5.000 perechi de manusi.

Enel a facut o donatie de 100.000 euro catre Asociatia pentru Relatii Comunitare, dupa ce in prealabil, a donat aceeasi suma catre Spitalul de Boli Infectioase Matei Bals.

 

 TBI Bank Romania a anuntat ca doneaza 250.000 de lei pentru acoperirea nevoilor aparute in sistemele medicale:

 

EY România ofera 70.000 de euro pentru combaterea efectelor pandemiei Covid-19 prin actiuni desfasurate de Crucea Rosie si Asociatia pentru Relatii Comunitare (ARC).

 

MEGA IMAGE a donat 1,16 milioane de lei catre Crucea Rosie:

 

 

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related