Comunicare de criză. Oricât de pregătiți ne-am declara și oricât de multe manuale am citi, tot reușește să ne surprindă. Așadar: ce impact are starea de criză declanșată de pandemie asupra companiilor? Cum comunică brandurile acum? Cum se adaptează agențiile? La acestea, dar și la alte întrebări ne răspund managerii unor agenții de peste Prut. Primele răspunsuri vin de la Ludmila Gurău, Cofondator & Managing Partner la QUBO Communications, care e de părere că brandurile ar trebui să-și dozeze comunicarea, să fie mai empatice, să dezvolte CSR-ul, să nu-și promoveze produsele sau serviciile care nu sunt de primă necesitate, nici de a doua, nici de a treia.
[Noul context] Ludmila Gurău: Comunicarea de criză solicită multă creativitate, dar nu trebuie să depășească limitele marcate de context
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: