Daca intorci un meme invers, obtii un meme invers. Daca intorci o revista invers, obtii o reclama memorabila (vezi mai jos). Si daca intorci o cariera invers, dintr-un om de comunicare la client, obtii un copywriter intr-o agentie. E povestea Alexandrei Buligescu, acum la FCB. Ii plac meme-urile, dar nu si plictiseala din pauzele de publicitate. Sau din industrie. Totusi, cand lumea e intoarsa invers, reclamele ii amintesc inca de normalitate. Observatia nu ii apartine, dar a gasit in ea confort si o da mai departe ca un compliment al industriei. Si cand te gandesti ca normalitatea ar putea fi considerata opusul creativitatii. Dar pentru ea, creativitatea nu e decat usurinta de a face legaturi relevante intre intrebare si raspuns.
[Start in creatie] Alexandra Buligescu: Daca functionezi mult pe emotii, te vei descurca mai greu in publicitate. Ironic pentru un domeniu in care “emotia vinde”
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: