Project Agora oferă brandurilor soluția tehnică prin care acestea pot face publicitate online fără să se asocieze cu articolele negative legate de pandemia COVID-19.
Project Agora – companie care oferă soluții ad-tech avansate publisherilor din regiune – lansează o soluție care le permite brandurilor și agențiilor de media să aleagă dacă și în ce condiții mesajul lor este publicat în asociere cu articolele legate de un anumit subiect – de exemplu, COVID19.
Soluția evaluează în mod automat conținutul fiecărei pagini a publisherilor din rețea, în timp real, și în funcție de lista cuvintelor-cheie nedorite, mesajul nu se va afișa decât într-un context sigur.
Funcționalitatea e disponibilă deja pentru formatele video și display, în toate piețele din Europa și Orientul Mijlociu, inclusiv în România.
„Distanțarea socială nu ar trebui să fie o problemă pentru branduri. O dată cu izbucnirea COVID-19, este mai important ca niciodată să ne asigurăm că publicitatea clienților noștri apare alături de conținut adecvat iar tehnologia permite, acum, acest lucru”, spune Adrian Moțîrlichie (Country Manager al Project Agora România).
Project Agora este o soluție de advertising programmatic care reunește, în România, aproape 200 site-uri web cunoscute.