În această perioadă tuturor ne e greu. Afectate de criză sunt, practic, toate companiile. Dar într-o mai mare dificultate sunt întreprinzătorii mici, care învață din mers cum să se adapteze vremurilor noi sau cum să supraviețuiască, cel puțin.
În acest sens, companiile mari întind o mână de ajutor celor mai mici. Așa cum a făcut Telia Finland, o corporație TIC & media, care cedează spațiile sale publicitare micilor afaceri, cu gândul de a ajuta cel puțin 100 de companii, în prima săptămână. Și pentru că faptele bune sunt mai frumoase atunci când sunt făcute împreună, Telia invită și alte corporații să se alăture inițiativei.
Cu ajutorul agenției TBWA din Helsinki, Telia a pornit campania pe 23 martie, cu un video în care actorii sunt chiar micii antreprenori. Timp de o lună vor fi selectate un șir de întreprinderi care vor avea posibilitatea de a obține vizibilitate la televiziunea națională, ziarele naționale și locale, pe social media și pe site-ul Teliei.