Se spune ca libertatea cuiva se termina unde incepe libertatea celuilalt. Acum sanatatea oricui incepe daca celalalt nu isi ia libertatea sa iasa din casa in mod gratuit. In termenii lui Shakespeare, daca lumea intreaga e o scena si noi toti suntem actorii, atunci cine mai e in public? Nimeni. Exact. Salile de teatru sunt goale. Dar putem performa in continuare in casele noastre. Ar fi pentru prima oara cand am juca in propriul nostru decor.
Din aceasta criza, dincolo de planeta, care respira un aer mai curat, castiga casele noastre. Ele care ramaneau de multe ori goale, cand noi plecam la serviciu si copiii la scoala. Dar rabdau si ne asteptau de fiecare data, chiar daca stiau ca a doua zi le vom face la fel. Ne primeau inapoi cu usile deschise. Dar acum, bine ar fi ca ele sa fie inchise. Da bine, nu-i asa, sa joci cu casa inchisa. Era definitia succesului. Acum e conditia sanatatii noastre. Si stand asa in case, le vom cunoaste mai bine. Si ne vom da seama ca ele ne cunosc si mai bine. Si ca au propria personalitate, modelata dupa a noastra, si invers. Dar mai ales, ne vom da seama ca nu sunt doar un decor, ci personaje in sine. Asta spune si Ikea in noul ei spot de marketing contextual, cu sloganul #StayHome. Este semnat de McCann Spania.