La început, brandurile au înghețat câteva secunde. Au trimis mesaje pe social media care îndemnau la responsabilitate și seriozitate si apoi comunicarea a continuat ca și cum pandemia nu s-ar fi întâmplat. Cu câteva excepții, nu cele mai fericite. Dar încet, încet, companiile își adaptează tonul la noua situație. După erorile de început și încercări timide de a vorbi desprea pandemie, creativii încep să se obișnuiască cu situația de criză și să își găsească vocea.
Vodafone și Orange au schimbat felul în care afișează numele rețelei cu #stamacasa:
Nike le spune consumatorilor că e șansa lor să joace pentru milioane de oameni:
McDonalds încurajează distanța dintre oameni și litere:
Autoritățile din Texas au lansat o campanie care le spune oamenilor să stea acasă. Spotul e narat de Matthew McConaughey și realizat de agenția GSD&M:
Agenția Leith a făcut o poezie pentru cei care adună hârtia igienică:
M&C Saatchi au creat postere pentru Ziua Mamei, folosind expresiile acelea părintești tradiționale, de genul ”pentru că așa am zis eu”, transformându-le într-un hashtag amuzant: #mumisgrounded.