- Tot mai mulți telespectatori români din segmentul publicului comercial, dar și național aleg Digi24 pentru a se informa despre actualitatea din România. În minutul de aur, peste 360.000 telespectatori (public comercial) și 1,5 milioane (public național) se uitau la Digi24.
- Digi24.ro a fost cel mai vizitat site din tot universul online românesc măsurat de BRAT, cu peste 2 milioane de vizitatori unici.
Digi24 continuă să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial), iar marți, 17 martie, a atins un nou vârf de audiențe. În medie, peste 54.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating de mediu de 1,29 și o cotă de piață de 7,4%.
Minutul de aur a fost atins la ora 21:21, în timpul Jurnalului de seară, la finalul conferinței de presă a Comandamentului de urgență MAI, când Digi24 a înregistrat, pe publicul comercial, un rating de 8,55 și o cotă de piață de 18,9%. La acel moment, 362.467 de români din mediul urban, cu vârste între 18 și 49 de ani, aveau televizoarele deschise pe Digi24, conform datelor din Studiul Național de Audiență TV, furnizate de Kantar Media. De asemenea, pe publicul național, la aceeași oră, 1.531.221 de români se uitau la Digi24 (rating de 8,72 și cotă de piață de 16,4%).
Site-ul digi24.ro își menține poziția de lider, fiind cel mai vizitat site din România, cu peste 3,2 milioane de vizite, conform Studiului de Audiență și Trafic Internet realizat de Biroul Român de Audit Transmedia. digi24.ro a înregistrat pe 17 martie si cel mai mare număr de vizitatori unici, peste 2 milioane, la nivelul întregului univers de internet măsurat. De asemenea, digi24.ro ocupă prima poziție între site-urile de media și în ceea ce privește numărul de accesări de pagină cu peste 6 milioane.
Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumesc pentru fidelitatea și încrederea arătate!