Ianuarie 2020. Locul 1 în categoria Outdoor ii revine proiectului McCafe Festive Cups, proiect semnat de echipa creativă formată din Iulia Strejan (Art Director) și Ioana Teodoroiu (Copywriter) din partea DDB Romania pentru McDonald’s. Campania folosește sisteme de Outdoor & Ambient, instalate în stațiile de autobuz, care, pe bază de senzori de mișcare, transmit aer cald și miros de cafea în zilele reci de iarnă.
"Iarna asta se poartă nasul festiv, nu cel degerat”.
Așa ne motivează McDonald’s în fiecare dimineață în drum spre muncă, atunci când autobuzul prinde semaforul roșu și tu râvnești la cafea și mâini calde.
Sistemul de Outdoor & Ambient al campaniei activează prin senzorul de mișcare mirosul de cafea proaspăt luată de pe foc și aer cald.
"Te încălzești cu gândul până ajungi la cafea", adaugă echipa creativă.
"Spiritul de echipă și spiritul competitiv sunt două noțiuni bine înrădăcinate în agenția noastră, de aceea reușim să atingem ceea ce ne propunem.", spune Roxana Memetea (Managing Partner DDB Romania & Tribal Worldwide Romania).
Februarie 2020 vine tot cu un loc 1 in Outdoor, dar de data asta în sport. Într-un cuvânt: Prosport. Campania cu care brandul sărbătorește 22 ani de promisiune a păstrării calității informațiilor se regăsește pretutindeni în București dar și în țară, în 3 variante de poveste. Simona Halep, Leo Messi și Nadia Comăneci.
Echipa creativă formată din Mihai Calotă (Senior Art Director) și Alex Tocilescu (Copywriter) din partea DDB România adaugă câteva insight-uri ale campaniei:
"Am ales să discutăm despre momentele sportive unice sau în premieră în lume, precum primul 10 luat de Nadia Comăneci, Leo Messi cu succesul lui de a câștiga toate trofeele importante dar nu și “Oscarul” fotbalului, Cupa Mondială, sau Simona Halep, care, în istoria ei de până acum a schimbat 14 antrenori. Am ales să transpunem câteva momente-cheie din istoria sportului într-o manieră ușor amuzantă".
"Când am căutat ideile pentru campanie, ne-a fost de la bun început clar că trebuie să vorbim despre lucruri pe care oamenii le cunosc – si despre sportivi pe care îi știu.", adaugă Ștefan Vasilachi (Creative Director, DDB Romania).