Industria de publicitate si pandemia. Planuri puse pe pauza, amanari, indemnuri la responsabilitate

Industria de publicitate si pandemia. Planuri puse pe pauza, amanari, indemnuri la responsabilitate

E o stare ciudata de asteptare zilele acestea: cu un ochi pe cifrele pandemiei, din Romania, Italia si din restul lumii si cu un ochi pe mailul de serviciu. Cu planurile pe termen mediu intr-o stare de nesiguranta, dupa ce, planurile pe termen scurt au fost date peste cap multora, multinationale, afaceri mici, organizatii si indivizi. S-au anulat si s-au amanat multe evenimente, in multe agentii de publicitate din Romania se lucreaza de acasa. Puteti citi un ghid pentru companii si angajati in situatia de criza declansata de coronavirus si o serie de masuri pe care le-au luat pana acum managerii agentiilor din Romania. Care e starea industriei, la doua zile de cand s-a declarat pandemie si la o saptamana de cand autoritatile din Romania au luat masuri de prevenire, vedeti mai jos.

 

Kafka pe vremuri de pandemie

Industria de comunicare are primul pacient COVID-19: Bogdan Aron, Partner 2Performant, care a aflat din presă diagnosticul.

 In jurul orei 17:30 am citit ca: “Bărbat, 34 ani, București, care s-a întors în data de 27 februarie 2020 din Londra, Marea Britanie, s-a prezentat cu simptomatologie la INBI Matei Balș.” Era o sansa buna sa fiu cazul 7 din 10 martie. Insa pe mine nu ma anuntase nimeni nimic. 

”Am asteptat 12 ore salvarea. In acest timp am vorbit sper cu toti oamenii cu care am fost in contact in ultimele 2 saptamani. Le-am recomandat sa ia legatura cu DSP, sa sune la numarul 0800 800 358 sau la 112 in functie de caz”, spune Bogdan.

 

Bogdan se simte bine momentan, nu are o forma complicata a coronavirusului:

La Victor Babes conditiile sunt bune. Am primit pana acum tot ceea ce am avut nevoie. Sunt in contact cu medicul si primesc raspuns la intrebari. Se simte ca e o stare de presiune si oboseala, dar totul pare sub control pana acum. Oamenii spera ca virusul sa nu ajunga la batrani si la oameni cu probleme deosebite de sanatate pentru ca acestia sunt cei mai vulnerabili in fata coronavirusului. Protejandu-va pe voi ii veti proteja si pe ei.

 

 

Îndemnuri la responsabilitate

Atmosfera e destul de sobra, iar oamenii se indeamna unii pe alti la calm si prudenta, citit surse serioase si spalat frenetic pe maini.

 

 

 

Alex Tocilescu imparte starea generala in 4 categorii:

 

Serban Alexandrescu a scris 0 postare lunga despre felul in care e afectata industria in aceste zile.

 

Indemnul lui Serban e acesta:

Haideti sa facem lucruri amuzante, entertaining, „sa ne radem”. Nu noi, ci oamenii care se vor uita la televizor inchisi in case si coplesiti de ganduri negre. Care vor avea nevoie nu de „2 for 1” & „+30%”, ci mai ales de motive sa nu se mai gandeasca la tot soiul de prapastii. Suntem in stare sa ii intelegem? Sau suntem niste mono-maniaci care doar vand servetele in tramvai, cu obstinatie?

 Si cei de la Tribal au niste sfaturi pentru colegi in aceasta perioada:

 

 

Misiune mai putin posibila

Autoritatile au luat noi masuri: De pe 11 martie și până pe 31 martie se suspendă activitățile cu peste 100 de persoane în instituții culturale, sportive și religioase. Gopo, One World Romania, Linked Culture s-au amanat. 

In afara s-au anulat targuri de carte, festivaluri de moda, concerte. Pana si filmarile la Mission Impossible au fost puse pe pauza. 

 

Companiile care raman deschise incearca sa se adapteze la pandemie: 

 

 

 

 

Si, la final, un kit de bune practici pentru perioada aceasta:

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related