- Telespectatorii români din segmentul publicului comercial continuă să aleagă Digi24 pentru a se informa în legătură cu situația epidemiei de coronavirus și deciziile luate de autorități. În minutul de aur, peste 135.000 telespectatori (public comercial) se uitau la Digi24.
- Digi24.ro a fost cel mai vizitat site din tot universul online românesc măsurat de BRAT, cu peste 1,8 milioane vizitatori unici.
Digi24 a fost lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) luni, 9 martie 2020. În medie, peste 32.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating de mediu de 0,77 și o cotă de piață de 4,6%.
Minutul de aur a fost atins la ora 20:18, în timpul Jurnalului de seară, la începutul conferinței de presă a Grupului de Comunicare Strategică, în cadrul căreia au fost anunțate noi decizii pe subiectul infecției cu COVID-19. Digi24 a înregistrat, pe publicul comercial, un rating de 3,2 și o cotă de piață de 8,4%. La acel moment, 135.038 români din mediul urban, cu vârste între 18 și 49 de ani, aveau televizoarele deschise pe Digi24, conform datelor din Studiul Național de Audiență TV, furnizate de Kantar Media.
Site-ul digi24.ro își menține poziția de lider, fiind cel mai vizitat site din România, cu peste 2,9 milioane de vizite, conform Studiului de Audiență și Trafic Internet realizat de Biroul Român de Audit Transmedia.
digi24.ro a înregistrat pe 9 martie cel mai mare număr de vizitatori unici, peste 1,8 milioane, la nivelul întregului univers de internet măsurat. De asemenea, digi24.ro ocupă prima poziție și în clasamentul site-urilor de media, cu peste 5,8 milioane de afișări.
Echipele Digi24 și digi24.ro le mulțumesc telespectatorilor și cititorilor pentru fidelitatea și încrederea arătate!