Ileana are o experienta de 20 de ani in comunicare, a facut parte din echipa de Client Service la OFC/DMB&B, apoi s-a alaturat echipei de management la Odyssey, iar de 7 ani este Director de Strategie si New Business la Next.
In paralel, exploreaza zona de dezvoltare personala prin brandul zwei.
"Stiu ca Ileana va face treaba foarte foarte buna, iar cel mai important lucru pentru mine este ca simte creatia, ca este unul dintre acei oameni la care vezi bucuria in ochi cand vede o idee misto. Are capacitatea de a sustine ideile, de a si le insusi, de a le pazi asa cum trebuie si de a fi alaturi de oamenii din spatele lor. Si asta este cea mai importanta calitate a unui manager.
Este si unul dintre cei mai vechi oameni de la Next, e aici de multi ani, a avansat treptat si acest fapt este super important pentru agentie.", spune Andrei Tripsa (Director de Creatie Next).
"Ileana a fost alaturi de noi in ultimii 7 ani si a sustinut schimbarile prin care a trecut agentia, cea mai recenta fiind reorganizarea interna odata cu venirea lui Andrei la conducerea departamentului de creatie. Dedicarea si implicarea ei, precum si modul organizat si echilibrat de a aborda situatiile zilnice din agentie, face ca ea sa fie omul potrivit pentru aceasta functie.", spune Sorin Popescu (Partener Next).
“E usor sa spui ca relatiile sunt importante, insa pentru a cladi si a mentine niste relatii valoroase este nevoie de efort sustinut a la long. Relatiile autentice nu exista altfel decat daca le cresti cu fiecare in parte, daca depui efort, daca ai maturitatea si ochii deschisi sa il vezi pe celalalat cu limitele si cu contributiile lui, impreuna.
Da, este vorba si despre a avea curajul si maiestria sa pui pe masa discutii potential incomode cu scopul de a readuce lucrurile in normal, de a desface tensiuni si de a elibera accesul catre potentialului fiecaruia si catre bunavointa de a colabora.
Asta e ceea ce am vazut eu in leadership-ul Ilenei. Este o idee in care cred foarte mult si pe care incerc sa o duc mai departe, atat intern, cat si in relatie cu clientii si partenerii nostri.
Usor-usor, facand in fiecare zi ceea ce trebuie si luand deciziile corecte, lucrurile se aseaza intr-o normalitate care nu lasa loc de esecuri, ci doar de experiente din care avem ce invata; unele care ne aduc si bani, iar altele care doar ne fac mai buni. Iar sub managementul Ilenei simt ca toate aceste lucruri sunt posibile.", spune Ioana Cabuz (Client Service Director Next).
"Ileana a fost deputy managing director inainte sa fie deputy managing director.
Adica, in tot procesul prin care a trecut Next-ul in ultimul an (reorganizare, imbunatatire a produsului creativ si eficientizare a flow-ului de lucru), a fost un punct de echilibru la care ne-am raportat cu totii. Astfel ca numirea ei este o oficializare si, intr-un fel, o recunoastere a efortului si responsabilitatii ei.
Am incredere in Ileana, in felul in care sustine ideile si dezvoltarea lor in toate mediile. Mai mult de atat, cred ca, intern, recunoastere ei ca deputy manager va aduce mai mult din calitatile sale, echipelor: claritate, o igiena a procesului de lucru si calm in abordarea fiecarui task si client. Numirea Ileanei in noua functie e un motiv in plus sa credem ca va urma inca un an foarte bun pentru Next.", spune Alexandru Tunaru (Head of Digital, Next).
"Experienta celor 20 de ani de comunicare si Scoala Germana ma recomanda pentru acest job. Va fi vorba mult despre eficientizarea proceselor de lucru in agentie, despre relatii armonioase si venirea cu placere la munca, precum si dezvoltarea personala a fiecaruia in zona pe care si-o doreste.
In ziua de azi limitele intre viata personala si cea profesionala s-au subtiat. Esti multumit daca jobul este o prelungire a vietii tale personale si daca poti sa pui cate ceva autentic din tine in fiecare proiect.
Pe langa proiectele din agentie, in ultimii ani m-au atras experiente din diverse zone creative si de dezvoltare personala. Toate cred ca m-au imbogatit si ma ajuta in acest moment sa vad lucrurile intr-o perspectiva mai larga si echilibrata. Am facut timp de 6 luni o scoala de coaching, am scos un album photo, am facut un curs de descifrare a viselor si cu siguranta cel mai mult am iesit din confortul personal cu un workshop la Institutul Marina Abramovic. Ma atrage tot ce presupune o intelegere mai profunda a psihicului si comportamentului uman si a universului in care traiam. Toate aceste lucruri se reflecta in stilul meu de management.
Pana la urma afacerile, mai departe de teorii si concept, se pot conduce cu bun simt, maturitate si cei 7 ani de acasa.", spune Ileana Sebe, noul Director Executiv Adjunct Next Advertising.