Idioții sunt uimitori

Idioții sunt uimitori

Fanta si Dostoievski. Ce cauta in aceeasi propozitie? Si brandul si scriitorul au abordat tema idiotului. Ambii au facut-o metaforic, intr-o maniera psihologica complexa, scriitorul in literatura, iar brandul in online.

Intotdeauna oamenii care se iau prea in serios ajung inevitabil sa fie luati in ras. Asta e insightul. Poate si definitia idiotului. Dar daca merita? Daca a fi idiot inseamna sa te sacrifici pentru ceva mai mare decat tine? Pentru ceva grozav? Nu, nu e vorba despre faima, glorie sau medalii. E despre a face ceva incredibil, fara niciun motiv. Asta e spotul Fanta. Poate si definitia viralului. Acela in care un prieten te filmeaza cu telefonul, incercand sa dai tot ce-i mai bun din tine. Incercand sa fii campion. La ce? La nimic. Dar cu o miza uriasa. Aceea de a fi un idiot mandru si asumat.

Fanta se joaca. Mai mult, schimba jocul. Ia cele mai ridicole stunturi din online si le elogiaza si le transforma in acte supreme de bravura. Iar eroii din spate, idiotii, care au s-au antrenat pana la sange, isi spun, in sfarsit, povestea. Idiotii sunt uimitori.

Campania apartine 72andSunny Amsterdam si include si clipuri individuale, pentru fiecare personaj:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related