Agenția pastel a fost selectată pentru a dezvolta și implementa strategiile de comunicare ale brandului Logiscool România, reprezentanța națională a Școlii Internaționale de Programare și Robotică pentru copii și adolescenți. pastel va oferi servicii de consultanță strategică pentru comunicarea corporate și PR.
"Ne bucurăm să colaborăm cu pastel - o echipă entuziastă și creativă, dar totodată cu mulți ani de experință în spate și orientată spre rezultate. Ne bazăm pe viziunea și contribuția lor pentru a duce mai departe mesajul proiectelor noastre și ne propunem să aducem în atenția copiilor și părinților din România importanța competențelor digitale.", Dana Bănică (Manager Logiscool România).
"Logiscool a fost unul dintre partenerii care ne-au surprins de la primul contact și nu pentru că a crescut într-un an cât alții în șapte, vorba poveștii, ci pentru că au reușit să dezvolte în România un sistem de alfabetizare digitală pentru copii coerent și atractiv. Ne place deschiderea și dinamicitatea echipei Logiscool și credem că putem face o echipă bună împreună.", Victoria Donos (Head of PR & Social Media Pastel).
Logiscool România oferă cursuri de programare și robotică pentru copii și adolescenți cu vârste cuprinse între 7 și 17 ani. În doar 2 ani, peste 15.000 de elevi au participat la cursurile, taberele și evenimentele educative ale școlii. Logiscool România a fost înființată la începutul anului 2018 și numără deja 35 de școli de programe la nivel național, fiind prezentă în București & Ilfov cu 11 centre, în Cluj, Craiova și Timișoara cu câte două centre și cu câte un sediu în Alba Iulia, Arad, Bacău, Baia Mare, Brașov, Constanța, Deva, Drobeta Turnu Severin, Galați, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Suceava, Târgu Jiu și Târgu Mureș.
Programele Școlii Internaționale de Programare și Robotică Logiscool au demarat în 2014 în Budapesta, ajungând astăzi să fie prezente în 16 țări din Europa, America și Asia.