Ryan Reynolds e tipul care in liceu mergea cateva statii in plus cu autobuzul, pentru ca ii placea de o colega care statea mai departe. Intr-o zi, cand s-a hotarat totusi sa coboare, i-a aruncat colegei o privire cool, din intoarcere, cu spranceana ridicata, fapt care l-a intarziat putin si a facut ca, la coborare, usile sa ii prinda ghiozdanul din spate. Ryan a evoluat mult de la pustiul care alerga pe langa autobuz, cu ghiozdanul prins intre usi. Astazi, probabil isi permite propriul lui autobuz, pe care l-ar conduce relaxat, cu fete care daca n-ar prinde un loc, ar da orice sa se lase prinse macar cu ghiozdanul intre usi.
Deocamdata insa, Ryan are propriul lui brand de gin – Aviation Gin, pentru care ne-a obisnuit cu un stil neconventional de comunicare. Noua lui campanie are la baza insa o poveste reala, a doamnei Arlene Manko, care s-a nascut la 29 Februarie, acum multi ani, si care tehnic avusese doar 5 zile de nastere cand s-a maritat. Anul acesta, doamna implineste 21 de zile de nastere, ceea ce inseamna ca poate sa consume bauturi alcoolice in mod legal. Si aici a intervenit Ryan. Cand ai deja povestea, spotul se face de la sine. Si cand ai vocea lui Ryan pe fundal, like-urile curg ca ginul in pahar.