Cand DDB si Volkswagen se intalnesc, stii ca ce urmeaza sa creeze sta pe umerii unui urias. Ma rog, a campaniei Think small, cand s-a dat startul la creativitate in advertising si la noi forme de interpretare a realitatii. Daca atunci creativitatea a fost o arma, in noul spot pentru modelul Touareg, realizat de DDB UK, arma folosita este tehnologia - a modului in care e exprimata vizual povestea, dar si a produsului. Spotul spune povestea unei femei care iese la alergat cu cainele, seara, dar pe care nu putem sa ii vedem, pentru ca sunt invizibili, dar ii distingem dupa umbre, si a unui tip, care pleaca de la job, tot seara si se indreapta spre casa, purtand o discutie prin hands-free cu familia. Tipa alearga, tipul conduce si povestea devine previzibila. Dar asta nu e neaparat o problema.
Inevitabil, cainele ajunge pe strada in fata masinii si datorita sistemului de Night Vision, masina opreste la timp, iar deznodamantul se transforma intr-unul cat se poate de light, soferul salutand-o amical pe stapana cainelui. Meritul spotului este ca exprima vizual utilitatea produsului. E aplicarea principiului ca uneori in advertising, trebuie sa fii evident – sa fii obvious. Pe scurt, este genul de spot care trebuia facut.