Mercury360, agenția de brand Bonduelle,  a lansat platforma ‘Semne de apreciere’

Mercury360, agenția de brand Bonduelle,  a lansat platforma ‘Semne de apreciere’

Parteneriatul dintre Bonduelle și agenția de comunicare full-service Mercury360 a început în urma unui proces de selecție desfășurat anul trecut. Conceptul creativ desemnat câștigător pentru platforma de comunicare Bonduelle în 2019-2020 continuă să fie declinat în ATL, In-store și digital, în campanii dedicate fiecărui sezon și customizate pe gama de produse din portofoliul Bonduelle.

 

“Brandul Bonduelle aduce la masa consumatorilor mai mult decât inspirație pentru rețete delicioase și legume de calitate, aduce inspirație pentru emoții delicioase, trăite în jurul mesei alături de cei dragi. Construind pe poziționarea ‘Inspirație pentru viață’, misiunea brandului este dusă mai departe de noua platformă creată de Mercury360, ‘Semne de apreciere’, prin care Bonduelle te inspiră să descifrezi (sau să conștientizezi că o făceai deja) indiciile de recunoștință ale celor pentru care gătești. Strategia de comunicare, gândită de la promisiunea de brand până la nivel de shopper engagement, conceptul care surprinde foarte bine emoția asociată momentelor de consum, mixul de ATL, shopper și digital au fost punctele care ne-au convins să pornim în această călătorie alături de Mercury360”, a declarat Monica Roșu (Marketing Director South-Eastern Europe & Caucasus, Bonduelle).

 

 „Inainte de a fi agenții și clienți, suntem oameni. Soți și soții, colegi, părinți și copii, prieteni. Relațiile noastre se construiesc zi de zi, cu fiecare vorbă, gest, telefon, mail, whatsapp pe care îl schimbăm, în viața personală și în cea profesională. Cu echipa Bonduelle am reușit, încă din procesul de pitch, să stabilim o punte de comunicare sănătoasă pentru ca toată expertiza și know-how-ul comun să poată da roade în work-ul nostru.”, declară Mihaela Bourceanu (Client Service Director, Mercury360).

 

Noua platformă, “Semne de apreciere”, redă perspectiva celui/celei care gătește. Urmărind reacțiile celor dragi la masă, simțim dragostea din gesturile și replicile celor pentru care am gătit.  

Atunci când copiii vor sa ne ajute la gătit și să guste :), atunci când iubita postează pe instagram înainte de a gusta, atunci când soțul spune că ar vrea să nu se termine niciodată cina, trăim momente de confirmare că ce am gătit e absolut delicios.

“Atunci când gătesc, femeile își doresc să simtă recunoștință din partea celor dragi pentru toate eforturile pe care le fac pentru ca masa să fie și sănătoasă, dar și gustoasă. De multe ori, din grabă sau din obișnuință, cei dragi uită să-și exprime aprecierea. Din fericire, majoritatea femeilor au o super-calitate care ne salvează pe toți: știu să ghicească toate semnele. Ele își culeg aceste semne de apreciere transmise verbal sau nu de către cei dragi.”, declară Liviu Țurcanu (Creative Director, Mercury360). 

 

Prima campanie creată pe noua platformă a avut în centru, ca moment de consum, cina în doi și a fost activată în In-store printr-o promoție cu premii garantate. Cumpărătorii câștigau, pe lângă semnele de apreciere garantate de gustul Bonduelle, premii pentru cuplu. Un shopper engagement creat în jurul unei teatralizări a cinei romantice în hypermarketuri a făcut mecanica promoțională și mai memorabilă.

Campania a stârnit semne de apreciere și în social media. 40 de micro-influenceri au primit Kit-ul de gătit Bonduelle, care conținea ingrediente, farfurii, dar și semne de apreciere offline (stickere, reactions, emojis), derivate din cele cu care s-au obișnuit online, pentru ca dish-ul instagramabil să aibă deja un background care arată aprecierea transmisă live de către partener. Rezultatele sesiunii de gătit s-au bucurat de numeroase reacții din partea followerilor, care au primit și ei inspirație pentru a aduce aprecierea și la masa lor.

 

Echipele participante în cadrul proiectului:

Echipa Bonduelle: Diana Coleff – Trade Marketing Manager, Monica Roșu – Marketing Director South-Eastern Europe & Caucasus, Roxana Nanescu - Digital Marketing Manager, Diana Bibina – Junior Digital Manager.

Echipa Mercury360: Mona Casangiu – Copywriter, George Bonea – Copywriter, Alex Neculae – Art Director, Roxana Păduraru - Art Director, Liviu Țurcanu – Creative Director, Liviu Tănase – DTP Manager, Virginia Zeca – Account Manager, Loredana Hatingher – Account Director, Mihaela Bourceanu – Client Service Director.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related