[Trenduri 2020] Adriana Arnăut: Oamenii nu se mai lasă convinși de banalități și declarații gen „suntem cei mai buni”

[Trenduri 2020] Adriana Arnăut: Oamenii nu se mai lasă convinși de banalități și declarații gen „suntem cei mai buni”

Nu mai crede lumea în CTA-uri banale, care mai degrabă resping publicul. Apar efecte adverse, atunci când vedem vreunul cu semnul exclamării, dictându-ne ce să facem. Nu mai cumpărăm chiar. Nu mai trecem pe site. Care-i sensul și ce vom obține dacă te ascultăm, domnule CTA? O listă cu vreo 50 de call to action-uri atrăgătoare i-ar face viața mai ușoară unor copywriteri. Dar o comunicare eficientă, deschisă și constantă cu publicul, o să aducă rezultate sănătoase companiilor. Asta crede Adriana Arnăut, expert în comunicare și content marketing din Republica Moldova.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related