Agenția de comunicare Creative Communication și-a lansat o nouă identitate online realizată de Yellows. Procesul de rebranding a durat jumătate de an și a inclus crearea unei noi identități a materialelor de comunicare ale agenției și site-ul de prezentare. Concomitent cu restructurarea imaginii sale, agenția a adăugat în portofoliul său noi servicii pe care le va oferi în colaborare cu Yellows. Cele două agenții vor furniza, în parteneriat, servicii de content writing, comunicare digitală, grafică și webdesign.
“Experiența de lucru cu cei de la Yellows a fost una atât de prietenoasă, încât ne-am gândit că nu este obligatoriu să o încheiem. Împreună am lansat servicii de producție grafică, foto și video, pe care le vom adăuga într-un portofoliu comun și pe care le vom implementa împreună cu partenerul nostru”, spune Bianca Preda, managerul agenției de PR. De peste un an și jumătate, cele două agenții au lucrat deja în parteneriat pentru implementarea unor proiecte de video și content writing pentru clienți precum Badsi, Alioli, Maxi Toys și Cursuri Creative.
Rebrandingul s-a încheiat cu lansarea noului site al agenției, unde echipa Creative Communication va începe să comunice informații despre proiecte și portofoliu. Agenția este specializată în proiecte de content writing de mari dimensiuni, livrând până în acest moment, peste 40.000 de descrieri de produs pentru clienți precum Otter, Maxi Toys și Mathaus. Volumul de texte livrate de agenție în mod constant variază între 500 și 2000 de descrieri de produs pe lună, la care se adaugă proiectele de content writing pentru site-uri sau bloguri din diverse domenii.
Împreună cu Yellows, Creative Communication intenționează să furnizeze clienților din portofoliu mai multe tipuri de servicii, menite să faciliteze comunicarea firmelor mici și medii în social media.
“Cei care au lucrat până acum cu Yellows știu că nu suntem o agenție clasică. Lucrăm pe un tipar de branding menit să provoace la creativitate și să inspire la acțiune. De aceea, serviciile noastre au fost complementare cu cele furnizate de Creative Communication și am decis să le oferim într-un portofoliu comun. Credem că aceasta va fi o decizie de care vor beneficia, în primul rând, clienții actuali. Ei vor primi servicii de comunicare strategică, branding, comunicare digitală și grafică fără să mai lucreze cu mai mulți furnizori”, spune Raluca Costea, manager Yellows.
Cele două agenții se vor îndrepta către antreprenori, dar și către magazinele online care vor să își optimizeze performanțele cu ajutorul testimonialelor video și al descrierilor de produs.