Weekendul ce tocmai a trecut a fost un mare consumator de sex, datorita Dragobetelui, varianta vestica. Ocazie unica pentru 2 branduri sa vina cu noi promisiuni si tactici de agatament. Primul ar fi Absolut, care pare ca s-a trezit de tot. Au scos niste outdoor-uri scrise la ore de maxima luciditate, in care “Da”-ul e personajul principal. Asta ca lumea sa inteleaga ca o pipaire in taxi, nu inseamna musai si Da, vreau sex. Daca iei la o fata ceva de baut, nu inseamna musai ca ea a acceptat si sexul de dupa, se mai citeste pe unul din panouri.
Si ca un facut, Durex, vine cu o noua pozitionare dupa 14 februarie, menita sa inlature din tabuurile si cliseele care faceau din sex ceva ce se poate intampla doar la ocazii. Durex, ia atitudine si impreuna cu agentia Havas a dezvoltat, daca e sa citam pe cei responsabili, cea mai importanta campanie de pana acum. In care sexul devine in sfarsit pentru toata lumea, nu mai e doar pentru elite si cei cu multi followeri pe Instagram. Are sens, daca stai sa te gandesti. Mai mult sex, inseamna de fapt mai multe prezervative pe cap de amator. Daca ne zicea si cum se recicleaza insa...