Ce e tare la reclama asta e ca e fimata intr-un fel nemaivazut, cumva... Practic, nu prea exista timpi morti, au reusit cei de la BETC sa indese in spotul asta tot ce au francezii mai misto pe vizual. E. Leclerc e un lant de magazine care si-au dat seama ca nu mai merge cu amenintarile astea tacite ale vocilor ratiunii care cer limitarea consumului in general si politici de mediu mai bine facute, chiar si de la cei care-ti dau de mancare.
Sub titlul “Nu e usor sa-ti schimbi obiceiul de consum”, Leclerc ataca toate domeniile, de la banala intrebare “doriti punga?”, pana la vegetatie, reciclare si ce-o mai fi pe agenda de corectitudine fata de ecosistem. Dar cel mai responsabil gest ramane fata de timpul spectatorului, pentru ca nu-si bat joc de el in minutul ala, dimpotriva il tin in priza pana la ultima privire a pustiului care-si cearta tatal din priviri. E clar ca astia nu au auzit de cea mai sigura varianta de reciclare romaneasca, punga cu pungi.:)