Ana-Maria Bălan, unul dintre profesioniștii români de HR din industria de publicitate și media, este recrutată la nivel internațional.
Cu peste 17 ani de experiență în industria de HR și cu 6 ani de practică în industria de publicitate, Ana-Maria Bălan este numită Senior HR Advisor la nivel regional, în cadrul MediaCom, agenție de media parte din GroupM.
Anterior acestei numiri, Ana-Maria a ocupat funcția de Director de HR în cadrul GroupM România. Din această poziție, a coordonat dezvoltarea strategiei de resurse umane, cu accent pe programe speciale de recrutare, motivare, dezvoltare și retenție.
Contribuția Anei la consolidarea unei echipe bine structurate în cadrul GroupM se traduce printr-o creștere a numărului de angajați cu aproximativ 50%, în concordanță cu dezvoltarea business-ului. De asemenea, Ana-Maria a inițiat și coordonat proiecte de responsabilitate socială care au contribuit în mod direct la consolidarea imaginii de angajator de top a GroupM, pe piața locală.
Începând din această lună, Ana-Maria va fi direct implicată în dezvoltarea strategiei MediaCom, la nivel de Grup, cu un rol strategic în dezvoltarea business-ului. La baza oricărui business functional pe termen lung stă un sistem de resurse umane bine pus la punct, vizionar, aplicat de oameni care ies din standardele de HR tradițional și care caută soluții adaptate prezentului.
Din această perspectivă, Ana-Maria va crea și va livra soluții inovatoare pentru angajații din țările din regiunea EMEA și va contribui la dezvoltarea brandului de angajator al MediaCom la nivel global.
GroupM este lider-ul global de management al investițiilor în media, care gestionează peste 50 miliarde USD în investiții anuale de media, prin intermediul agențiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX și Xaxis, parte din Grupul WPP. GroupM creează reale avantaje competitive pentru clienții săi prin intermediul specialiștilor din întreaga lume, oferind informații valoroase despre tendințele pieței cu privire la comportamentul consumatorilor și diverse platforme de media, expertiză de trading, market-leading brand-safe media, soluții tehnologice, conținut și multe altele.