București Mall trece în etapa 2.0

București Mall trece în etapa 2.0

Unul dintre consumatorii care au vizitat mall-ul în toamna anului 2019 a plecat acasă la volanul unei Tesla Model 3.

București Mall – Vitan a sărbătorit 20 de ani pe piața locală printr-o campanie care a răsplătit consumatorii cu numeroase premii, printre care și marele premiu, o mașină electrică. Desemnarea marelui câștigător a avut într-un eveniment dedicat, găzduit de George Buhnici, la finalul lunii Noiembrie, anul trecut.

La aniversarea de 20 de ani a București Mall pe piața locală, centrul comercial și-a menținut poziția ca și inovator al pieței locale, însă numărul vizitatorilor a crescut. Parte a unui ecosistem digitalizat, București Mall ia parte la un viitor mai eco-friendly, iar clienții iau parte la acest tip de viitor.

Mai mult decât atât, București Mall promite să inoveze constant, să fie mereu cu un pas înaintea trendurilor, în timp ce-și va menține calitatea înaltă când vine vorba de serviciile pe care le oferă. Marele premiu al campaniei nu a făcut decât să reitereze poziționarea mallului față de tot ce înseamnă tehnologie și inovație digitală.

Toți cei care au trecut pragul mall-ului în perioada 23 august – 24 noiembrie și au făcut cumpărături în valoare minimă de 200 de lei, au avut ocazia să se înscrie în tragerea la sorți pentru vouchere valorice la peste 70 de comercianți și pentru marele premiu, o Tesla model 3. În plus, componenta de social media și influencer marketing a susținut campania din mediul online. Paginile de Instagram și Facebook ale București Mall – Vitan au devenit playground-ul campaniei.

Seria de video-uri realizate pentru București mall din seria „Get Inspired” a Ralucăi Mureșan, și George Buhnici au ajutat consumatorii să descopere Tesla Model 3 din noi perspective. Pe lângă campania comercială, Bucuresti Mall – Vitan a sărbătorit împlinirea a 20 de ani și printr-o serie de proiecte pe termen lung. Unul dintre ele a reunit peste 8000 de oameni în trei zile cu concerte săptămânale, au avut loc reprezentații ale unora dintre cei mai îndrăgiți artiști români.

Mai mult, a găzduit A-list Designers Boutique, proiect realizat în parteneriat cu Alist Magazine, ce a adus în fața publicului bucureștean unii dintre cei mai inediți tineri designeri români. Ulterior, sezonul sărbătorilor de iarnă a fost marcat printr-o serie de evenimente speciale dedicate celor mici si celor mari, workshop-uri și nelipsitele reduceri.

București Mall-Vitan nu este doar despre mall, ci și despre toți oamenii care îi trec pragul zilnic, despre efortul constant de a rămâne top-choice în mintea consumatorului și despre numeroasele proiecte pe care le derulează pentru toți clienții săi.

Mai mult, componenta offline a campaniei a adus consumatorii în fața unei serii speciale de activări în cadrul mall-ului, reduceri dedicate, implicând și o expunere media amplă în tot orașul. În mediul online, campania a ajuns la peste 1 milion de oameni, iar numărul vizitatorilor București-Mall Vitan a crescut semnificativ. Au fost peste 15.500 înscrieri în campanie, un număr de 3 ori mai mare față de ultima.

 

Echipele participante:

Echipa Anchor Grup (București Mall-Vitan) care a participat la realizarea acestui proiect:
Affan Yildrim - General Manager, Violeta Niculuț – Marketing Manager, Silviu Dragu – Marketing Specialist.

Campania este semnată, din partea agenției de comunicare digitală - Web Ventures, de echipa formată din:
Adriana Bazavan – Social Media Manager, Cristian Vintilă – Senior Digital Creator, Adela Diculescu-Argeșanu – Visual Content Creator, Alida Sindie – Head of Social Media, Dragoș Cristache - Head of Web Development, Dorin Andrei – Search Marketer & Associate, Ami Radu – Senior Digital Project Manager, Anda Andrei – Managing Director.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related