"Bună, sunt Ana Tobor și sunt primul influencer virtual din România. Sunt fashion designer @mysimplicated și sunt preocupată de orice înseamnă digital. Keep close for more."
Așa arată cea mai recentă postare de pe profilul de Instagram al Anei @ana.tobor, prima postare mai asumată, în care influencerul virtual se descrie și iși asumă identitatea.
Ana is living her 20’s, are un stil vestimentar colorat, este pasionată de digital și design, este hyper conectată la nou, has an eye for good living și pare că este ready să intre în viața socială. Pentru cine este familiarizat cu fenomentul, Ana este în esență sora din România ale deja celebrelor @LilMiquella și @Imma.Gram, influencerii digitali care au luat lumea marketingul worldwide by storm.
Chiar dacă Ana nu este o persoană reală, reacțiile celor care interacționează cu ea sunt absolut umane și sunt dovada unei tipologii noi de effective engagement, de curiozitate manifestată la granița dintre real și virtual, dintre uman și render.
Ana Tobor nu este doar un virtual persona cu o viață eye candy și cu o prezență iconică, ea este personficarea unui stil care există deja în piață dar care nu era asumat, Ana este un update spre ceea ce înseamnă multi-layered realities, Z gen mentality, hyper creativity în formă raw. Ana este vocea digitală a unei generații screen native, este un curator de experiențe și un shift în paradigma de gândire în marketing.
Apariția Anei în Instagramul românesc a fost salutată de creatori de conținut din toate platformele sociale: Instagram, Tik Tok, Youtube, LinkedIn precum: Mimi, Cristina Ich, Alexandra Stan, Cristina Almasan, George Tanase, Beatrice Olaru, Tammy.thedesigner, Louis Florea, Alex Trif, Serban Lorena, Gabriel MG, Mih Lovin, Illustrescu, Theboywiththestories, Emilia Darie, Sabina Cornovac.
Ana Tobor va fi o prezență activă și constantă în social media, unde iși va expune lifestyle-ul și gândurile, va susține cauze și se va alătura campaniilor și proiectelor brandurilor cu care rezonează ca stil și valori.