Bogdan Răileanu: Publicitatea câștigă bani, literatura câștigă orgoliu

Bogdan Răileanu: Publicitatea câștigă bani, literatura câștigă orgoliu

Lipește abțipilduri galbene la metrou, scrie citate pe căști de protecție și face reclame. Asta e, pe scurt, viața lui Bogdan Răileanu, scriitor și copywriter. Pe lung, îi puteți citi cărțile: Dinții ascuțiți ai binelui, Tot spațiul dintre gândurile mele și recenta Teoria Apropierii. Sau statusurile de pe Facebook, acolo unde își duce o mare parte din viața de scriitor. Sau interviul de față, unde am vrut să îl întrebăm tot: de la literatură și publicitate, la personajele sale si noile conexiuni dintre oameni, de la blockul de pe Facebook la furia din jur. Cu răbdare, ne-a răspuns despre toate. Despre timpul liber, plictiseală, cum a renunțat la Facebook o perioadă și de ce s-a întors, povestirile la care lucrează acum,  de ce se răcesc sufletele oamenilor când îmbătrânesc. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related