Cel mai mare lanț farmaceutic din Europa Centrală și de Est – Dr.Max – a intrat pe piața din România cu peste 400 de farmacii în întreaga țară.
Ogilvy România semnează o campanie care mizează pe simplitate și emoție pentru a spune povestea din spatele brandului.
Oamenii contează
Să-l asculți pe cel de lângă tine ar trebui să fie prima regulă de comunicare, indiferent de natura unei relații. Astăzi am ajuns să facem eforturi ca să întelegem și să aplicăm acest comportament uman de bază, de la workshop-uri motivaționale, la studii, focus grupuri și tot ce este trending în zona de comunicare.
Cum ar fi dacă ne-am întoarce “back to the basis” și am asculta cu adevărat ce își doresc oamenii de la … farmacia de langă casă?
Pornind de la acest insight simplu, Ogilvy România a construit o campanie care descrie ambiția brandului Dr. Max în relație cu consumatorii: aceea de a demonstra că este o farmacie care îi ascultă cu adevărat.
Pornind de la spotul TV, întreaga campanie pune în prim plan oamenii și așteptările lor legate de o viață sănătoasă, iar nevoia de a fi ascultați este primul pas. În fiecare țară în care activează, Dr.Max își dorește să contribuie la îmbunătățirea nivelului de sănătate a consumatorilor, oferindu-le o gamă extinsă de medicamente și servicii farmaceutice.
“Brandul Dr.Max își dorește să contribuie la îmbunătățirea nivelului de sănătate, pornind de la ascultarea reală a nevoilor consumatorilor. Este o poveste simplă și tot simplu ne-am dorit să o spunem. Echipa Ogilvy ne-a oferit exact acest concept simplu, dar, în același timp puternic și cu sens pentru modelul nostru de business”, spune Monica Rădulescu (Marketing Director A&D Pharma Group).
“Am avut pe masă toate elementele corecte: un brand profesionist cu o experiență semnificativă în industria sănătății și un client care a avut disponibilitatea de a asculta și a accepta un concept simplu, fără cosmetizări inutile. A ieșit rezultatul pe care ni l-am dorit: nu este deloc demodat să ne ascultăm unii pe ceilalți, să fim, pur și simplu, umani”, spune Adrian Diac (Creative Director Ogilvy Romania).
Oamenii contează este o companie integrată care include toate canalele de comunicare relevante, de la spoturi TV și radio, componentă de PR & digital, precum și campanii de outdoor și indoor.
Echipa care a contribuit la lansarea brandului Dr.Max pe piața din România:
Monica Rădulescu - Marketing Director Dr.Max
Letiția Ioana - Advertising Manager Dr.Max
Roxana Mitrea - Healthcare Marketing Specialist Dr.Max
Ruxandra Mărgoi – Digital Marketing Specialist Dr.Max
Adrian Diac – Creative Director Ogilvy România
Andreea Pârvu – Senior Copywriter Ogilvy
Vlad Ioniță – Art Director Oglivy România
Diana Munteanu – Account Director Oglivy România
Bianca Mănescu – Head of Strategy Ogilvy România
Loredana Andrei – Digital Strategic Planner
Raluca Marin – Client Service Director Oglivy România
Cristian Șerban - Primary Production Senior Producer
Lilian Neagu – Print Production Leader
Adelina Rusu – Senior PR Manager
A&D Pharma Group face parte din familia Dr.Max.
Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața locală, A&D Pharma este unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din România, care oferă servicii de retail farmaceutic și distribuție de medicamente, având o cifră de afaceri de peste 900 de milioane de Euro în 2019 și peste 5000 de angajați. A&D Pharma deține două linii de business, ambele de importanță strategică: linia de distribuție de medicamente și linia de retail pharma.