WOPA şi AGRICOLA îşi continuă povestea colaborării de peste 7 ani şi dezvoltă o nouă platformă de comunicare a brandului “Cine mănâncă împreună, rămâne împreună”.
Insight-ul de la care am plecat a fost că românii nu prea mai mănâncă împreună. E o şansă foarte mare ca şi tu, cel care citeşti acest articol, să ai ceva de mâncare în faţa ta acum, pe tastatură sau în mâna în care nu ţii telefonul. De aceea am considerat că un brand cu valori puternice şi cu produse de calitate cum este AGRICOLA are datoria să convingă oamenii să se adune din nou în jurul mesei şi să clădească relaţii de durată. Sau să discute despre meci. Orice ajută.
Aşa că am decis să arătăm numărul de mese pe care le-am avut împreună. Ca prieteni, ca familie sau ca iubiți, acele mese au construit relațiile pe care le avem acum.
Campania de imagine începută în TV prin cele 2 spoturi video care pun accent pe emoția umană şi arată cum mesele alături de familie sau prieteni ne-au ţinut împreună de-a lungul anilor, este susţinută de o comunicare tactică în digital printr-o serie de video content specific, cu focus pe beneficiile produselor AGRICOLA. Pentru că mâncarea este liantul social, este punctul comun pe care noi toţi, ca oameni, îl avem. Iar asta nu este doar o simplă poveste, ci un demers pe care brandul îl va continuă printr-o campanie digitală de amploare, dar despre asta în alt comunicat.
Conceptul campaniei se propagă în paralel publicurilor AGRICOLA printr-o activare de PR în colaborare cu unii dintre cei mai importanți influenceri din zona de cooking precum Cristina Mazilu, Laura Laurențiu și Ciprian Muntele dar și din zona influencerilor, alături de Andreea Remețan. Scopul acestei activări de brand este de a atrage atenția asupra importanței meselor în familie, atât la nivel alimentar, dar și din punct de vedere emoțional.
“Cine mă cunoaşte ştie despre relaţia mea de dragoste cu mâncarea. Cine nu mă cunoaşte află acum. Așa că nu vine ca nicio surpriză faptul că a fost o plăcere să lucrez pe campania AGRICOLA, unde am avut ocazia să arătăm cum mâncarea delicioasă poate dărâma barierele moderne ale Netflix & Chill-ului, always-on-ului pe media socială şi a mâncatului peste tastatură. Surpriza însă a fost că mi-a dat oportunitatea să fac ceva nou după aproape 16 ani de advertising. Să scot o campanie care să funcţioneze bine pentru target all.” spune Dragoș Ometiță, Creative Director la WOPA în timp ce devorează un nugget foarte crocant.
“Noua platformă de comunicare “Cine mănâncă împreună, rămâne împreună” este rezultatul ultimilor 2 ani de transformări prin care a trecut brandul AGRICOLA. Ne-am asumat rolul de a aduna oamenii în jurul meselor, de a-i încuraja să îşi construiască amintiri puternice şi de a-i susţine în a redescoperi plăcerea împărtăşirii cu cei dragi a momentelor simple şi savuroase. Şi ne păstrăm promisiunea de a pune pe mesele românilor de pretutindeni produse savuroase, fie că vorbim despre carnea de pasăre, mezeluri, produse pre-gătite sau ouă.” declară Daniel Bitere (Director de Marketing Grup AGRICOLA).
Din partea AGRICOLA:
Daniel Bitere - Director Marketing
Cristi Călin - PR Manager
Raluca Simion - Category Manager
Codrin Iuganu - Category Manager
Laura Munteanu - Category Manager
Din partea WOPA:
Dragoş Ometiţă – Creative Director
Daniel Hărmănescu – Senior Copywriter
Adrian Dărăbăneanu – Senior Art Director
Corina Băcanu – Senior Copywriter
Ileana Șerban-Pârâu – Head of Strategy
Mihaela Giurcă – Client Service Director
Oana Dănilă – Account Director
Mihaela Lungu – Senior Account Manager
Ana Stan – Account Manager
Casă de producție – Avanpost
Regizor – Tom Wilson
Din partea Rogalski Damaschin:
Liza Danciu – Communication Manager
Dorian Ilie - Communication Director