S-a întâmplat și Brexit până la urmă, deși unii sperau, cu o ultimă bucățică de inimă, că, poate, ca într-un film american lipsit de coerență, să fie cu happy end. În fine. Mulți au fost triști. Câțiva s-au încurajat cu ce au găsit la îndemână - muzică, vin, comentarii pe Facebook. Au fost și enervări și lacrimi și glumițe. Avem din toate reacțiile câte ceva. Noi le-am adunat pe cele publicitar creative.
Cum ar fi listele de Spotify făcute de DUDE Londra cu această ocazie: un mesaj pentru Boris și un mesaj de la Boris.
Sau outdoorul Bitpanda, făcut de agenția Unfold, din Austria:
La supărare, s-a închinat și cu vin pentru mincinoși. “LIAR Wine”, un vin italienesc parodie pentru plecarea Marea Britanii din UE, lansat pe 31 ianuarie.
S-a ciocnit cu tristețe și în Australia, cu un print de la Wunderman Thompson pentru 19 Crimes:
Alții au continuat să navigheze în ape tulburi. Precum Publicis•Poke și P&O Ferries
În schimb, autoritățile din Londra au vrut să arate tuturor că orașul rămâne unul deschis tuturor: