Martin Scorsese nu pare genul care sa mearga la o petrecere in care lumea se costumeaza in cavaleri romani si scheleti. Dar in publicitate totul e posibil. Mai ales daca urmezi formula simpla, dar eficienta in care exista o problema pe care un endorser o poate rezolva cu produsul tau. In cazul de fata, Jonah Hill, uitat de Hollywood acasa, pe o canapea in fata televizorului, primeste un mesaj de la regizorul mai sus amintit, cu care a lucrat in Lupul de pe Wall Street. Actorul a uitat complet de petrecere si l-a lasat pe bietul Scorsese sa fie confundat cu un chelner.
Intregul univers, de la broaste la extraterestrii si de la Pacman la mass-media, asteapta reactia lui Jonah. Il va lasa balta pe regizorul care i-a dat cel mai bun rol al sau, ori va veni la petrecere? Pana un alta, Jonah coboara la non-stop si isi ia o doza de CocaCola Energy. Daca Martin ar fi fost acolo cu el, nu l-ar fi lasat sa aprobe din cap imediat dupa ce a gustat potiunea magica, din simplu motiv ca nimeni nu face asa in viata reala. Dar in publicitate totul e posibil. In fine, coloana sonora se schimba, Jonah isi recapata puterile, si vine sa il salveze pe Scorsese de ridicol. Desi, regizorul s-a bagat singur in asta, nu cand a mers la petrecere, ci cand a acceptat aparitia in spot. Sa nu uitam ca vorbim de cel care a comparat filmele cu supereroi, cu parcuri de distractii. Dar, poate ca aparitia sa nu e decat un imbold pentru vizionarea The Irishman. Adica genul de petrecere pe care Martin Scorsese a inventat-o.
Spotul a rulat la Superbowl si e facut de Wieden & Kennedy - Portland.