Heineken® a lansat cea mai recentă reclamă TV James Bond, avându-l ca protagonist pe Daniel Craig. Lansarea precede cel de-al 25-lea film James Bond, No Time to Die, care va avea premiera în luna aprilie a acestui an.
Reclama TV, care va apărea în peste 75 de țări, oferă o perspectivă nouă asupra rolului emblematic James Bond jucat de Daniel Craig, axându-se pe ideea că acesta va fi întotdeauna James Bond în ochii fanilor din întreaga lume. Noua reclamă poate fi urmărită aici:
"Atât James Bond, cât și Heineken® sunt două brand-uri premium, emblematice, care împărtășesc aceleași valori și care atrag comunități numeroase din întreaga lume. Parteneriatul nostru cu James Bond a început în urmă cu mai bine de 20 de ani, timp în care această asociere a evoluat constant. Cea mai recentă campanie pune în scenă tipul de acțiune pe care consumatorii o așteaptă de la o producție Bond, într-o manieră inedită, printr-un twist surprinzător marca Heineken®.", spune Sharon Annette (Director de marketing HEINEKEN România).
Pe scurt, acțiunea din spot îl are în prim plan pe Daniel Craig care, după ce coboară dintr-un taxi, își dă seama că și-a uitat pașaportul și începe să alerge în urmărirea mașinii. Actorul este recunoscut de către localnici ca fiind James Bond, care îl urmăresc cu sufletul la gură pe toată durata acțiunii, iar, la final, acesta este surprins savurând un Heineken®. Recent, noua reclamă a fost lansată la nivel global.
"Heineken® se bucură de o relație de peste două decenii cu franciza James Bond, acoperind ultimele opt filme. Înainte de lansarea No Time To Die, am vrut să arătăm cum trăiește personajul emblematic Bond dincolo de film – din punctul nostru de vedere, James Bond rămâne mereu același. În plus, la fel ca în cazul celorlalte parteneriate ale noastre, cum ar fi UEFA Champions League și Formula 1, în campanie am dezvoltat un element dedicat Heineken® 0.0% alcool. Această componentă aparte a campaniei, precum și prezentarea opțiunii disponibile pentru consumatori în portofoliul nostru, a creat deja dezbateri media importante.", a declarat Gianluca Di Tondo (director principal, Global Heineken® Brand).
Conținutul despre Heineken® 0.0% alcool poate fi urmărit aici:
No Time To Die este cel de-al 25-lea film James Bond realizat de EON Productions și va fi lansat la nivel mondial începând cu 2 aprilie 2020 în Marea Britanie, prin Universal Pictures International, și în SUA, pe 10 aprilie, de la Metro Goldwyn Mayer Studios prin United Artists Releasing.
HEINEKEN este producătorul de bere cu cea mai mare prezență la nivel internațional. Este cel mai important dezvoltator și comerciant de branduri premium de bere și cidru. Condus de brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de specialități internaționale, regionale și locale de bere și cidru. Angajamentul nostru este prezent în inovație, investiții de brand pe termen lung, acțiuni disciplinate de vânzare și gestionare concentrată a costurilor. Prin „Brewing a Better World”, sustenabilitatea este integrată în afacere.
HEINEKEN are o amprentă geografică echilibrată, cu poziții de conducere atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Avem peste 85.000 de angajați și operăm fabrici de bere, malț, cidru și alte instalații de producție în peste 70 de țări. Heineken N.V. și Heineken Holding N.V. au acțiuni comerciale la Euronext din Amsterdam. Prețurile pentru acțiunile obișnuite pot fi accesate pe Bloomberg sub simbolurile HEIA NA și HEIO NA și pe Reuters sub HEIN.AS și HEIO.AS. HEINEKEN are două programe sponsorizate de nivel 1 American Depositary Receipt (ADR): Heineken N.V. (OTCQX: HEINY) și Heineken Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).
Eon Productions Limited si Danjaq LLC aparțin în întregime familiei Broccoli/Wilson. Danjaq este compania americană care deține în co-proprietate cu Metro Goldwyn Mayer Studios drepturile de autor pentru filmele James Bond și dreptul de a produce viitoarele filme James Bond. EON Productions, afiliată Danjaq, este o companie britanică de producție care a realizat filmele James Bond din 1962 până în prezent. Împreună cu Danjaq, controlează activitățile comerciale la nivel global. Cel de-al 25-lea film 007, No Time To Die, se află în prezent în post-producție.
Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) este o companie lider în divertisment, axată pe producția și distribuția de filme și conținut de televiziune la nivel global. Compania deține una dintre cele mai vaste arhive de film premium și programe de televiziune din lume, precum și rețeaua premium de televiziune plătită EPIX, disponibilă în SUA prin cablu, satelit, distribuitori de servicii de telecomunicații și digitale. În plus, MGM deține acțiuni în numeroase canale de televiziune, platforme digitale și societăți interactive, și produce conținut scurt premium pentru distribuire.