Painea lor cea de toate zilele

Painea lor cea de toate zilele

Pe scurt, “Undaily Bread” e un proiect pro bono facut de Publicis Bogota pentru a atrage atentia asupra crizei refugiatilor venezueleni, care au fost fortati sa se mute in Columbia. Dar povestea e mult mai lunga si are de-a face cu fotograful american Gregg Segal, care a fost comisionat de catre o agentie pro refugiati sa dea un twist seriei sale preexistente intitulate “Daily Bread”, unde Gregg poza copii din jurul lumii alaturi de mancarea lor zilnica.

In proiectul de fata, Gregg arata lucurile pe care refugiatii venezueleni sunt nevoti sa le care cu ei pe parcursul celor 7 zile catre Columbia, cat dureaza refugiul lor. Campania de awareness 4 cuprinde  fotografii in total, iar unul din copywriteri spune ca nu au avut vreun brief neaparat, doar au vrut sa atraga atentia si in alt mod asupra crizei din Venezuala.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related