[Marketing 2020] Dorin Boerescu: Nu ne-ar strica o “americanizare” a comunicării comerciale

[Marketing 2020] Dorin Boerescu: Nu ne-ar strica o “americanizare” a comunicării comerciale

Ce strategii și tool-uri să folosim în 2020? Mai stăm pe Instagram sau ne apucăm serios de TikTok? Cum văd specialiștii marketingul autohton? Începutul anului e un moment bun să punem aceste întrebări, să aflăm la ce să ne așteptăm și cum să plănuim să fie bine la bilanț - că mâine, poimâine împodobim iar bradul. 

Începem cu dreptul. Dorin Boerescu, CEO 2Performant, este optimist în legătură cu evoluția marketingului în România. A observat o creștere a nivelului profesional, a calității evenimentelor și a bugetelor alocate de companii. Se simte un suflu proaspăt și suntem pe drumul cel bun, spune el. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related