Electronic Arts România caută oameni talentați care au în comun pasiunea pentru jocuri și tehnologie, prin campania “Unique Together” semnată de Golin

Electronic Arts România caută oameni talentați care au în comun pasiunea pentru jocuri și tehnologie, prin campania “Unique Together” semnată de Golin

Electronic Arts România, una dintre principalele companii de tehnologie și producătoare de jocuri video din lume și din România, și Golin invită experții în tehnologie și creații interactive să se alăture studioului de dezvoltare din București, prin noua campanie de employer branding „Unique Together”.

Conceptul este construit pe baza unor insight-uri desprinse din stilul de lucru și hobby-urile echipei EA România, iar campania combină abordarea creativă a acestora cu tactici targetate.

"Încă din 2006, de când suntem prezenți în România, ne-am extins şi dezvoltat echipele locale în mod constant, iar astăzi suntem una dintre cele mai mari companii de tehnologie din țară și unul dintre cele mai mari studiouri Electronic Arts din lume. EA România se mândrește cu oameni excepționali, experți de top în ramurile diferite în care activează, care lucrează cu pasiune la tot ceea ce presupune tehnologia și dezvoltarea unor jocuri cunoscute și îndrăgite la nivel global.

Campania de recrutare „Unique Together” a pornit din dorința noastră de a valorifica potențialul uriaș al oamenilor din țară, iar alături de Golin am ales să abordam recrutarea dintr-o nouă perspectivă. Rezultatul este un conținut smart și entertaining, în egală măsură, care vorbește despre cine suntem și se adresează celor pe care ni-i dorim alături în această frumoasă călătorie și evoluție în care ne aflăm. Ne adresăm celor pentru care pasiunea pentru tehnologie și/sau jocuri nu are limite, acesta fiind numitorul comun care leagă atât de bine echipa EA România și care ne permite să le oferim jucătorilor din întreaga lume cele mai bune experiențe interactive posibile.", a spus Andrei Lăzărescu (Senior Producer EA SPORTS, EA România).

 

"Prin această campanie, ne-am dorit să ajungem la o audiență care poate rezona cu diversitatea și particularitățile sutelor de specialiști din EA România. Obținerea insight-urilor a fost un proces de care ne-am bucurat din plin și am fost încântați să vedem deschiderea, sinceritatea și, adesea, simțul umorului echipei EA România. Le mulțumim și pe această cale pentru sprijinul și atitudinea lor, care ne-au ghidat către un concept reprezentativ pentru ei și pentru audiența campaniei, și le dorim noi colegi cel puțin la fel de talentați și pasionați.", a declarat Florin Merlă (Senior Manager, Golin).

 

Conceptul campaniei a fost dezvoltat de Golin, având la bază informații obținute dintr-un sondaj realizat în cadrul EA România, care a evidențiat diversitatea hobby-urilor angajaților și, deopotrivă, pasiunea lor comună pentru jocuri și tehnologie.

Astfel, vizualurile campaniei de recrutări au avut la bază pasiuni reale, precum pescuitul, mașinile sau jocurile de societate, extensii ale pasiunilor inginerilor, producătorilor, artiștilor și celorlalți specialiști EA România. Aceleași vizualuri stau la baza paginii online dedicate înscrierilor disponibile în cadrul diviziei EA Sports - getinthegame.ro, care continuă linia vizuală și abordarea conceptului „Unique Together”.

Componentele media ale campaniei „Unique Together” au fost realizate de Initiative, iar site-ul dedicat al campaniei de recrutări a fost realizat cu sprijinul MullenLowe Profero.

Golin coordonează, începând cu 2018, comunicarea corporate și de brand desfășurată de Electronic Arts România, cu accent pe recrutarea de talent tech şi employer branding.

 

Echipele implicate în dezvoltarea și implementarea campaniei sunt:

Golin: Florin Merlă (Senior Manager), Adina David (Senior Media Associate), Gabriela Ungur (Media Associate), Oana Pohrib (Senior Digital Manager), Victor Dîmbean-Creța (Digital Associate), Joaquin Bonilla (Executive Creative Director), Emanuel Ignat (Art Director), Irina Guțan (Copywriter).

Initiative: Mădălina Burduja (Digital Media Planner), Valentin Deleanu (Senior PPC Specialist), Alex Mănescu (Programmatic Specialist), Cătălin Florea (Strategic Communication Integrator), Dana Marinescu (Client Services Director).

MullenLowe Profero: Adelina Dobrin (Account Manager), Larisa Tagarta (Digital Project Manager), Veronica Oancea (Account Director), Andreea Dinescu (Managing Director).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related