Cum a schimbat George ecosistemul financiar digital in 2019

Cum a schimbat George ecosistemul financiar digital in 2019

700.000 de clienti. 84 de functionalitati lansate. Premii in industria comunicarii: pentru creatie, eficienta, digital sau PR. Un brand despre care vorbeste toata lumea. 2019 a fost un an bun pentru George. Si-a pus amprenta in dezvoltarea ecosistemului financiar digital si a dus la cresterea numarului de consumatori si a tranzactiilor digitale BCR. A fost prezent la festivaluri urbane, evenimente artistice, conferinte de tehnologie, intampinandu-si consumatorii acolo unde ii cheama pasiunile lor. A creat o strada a lui in Bucuresti: una care sa inspire locuitorii sa isi urmeze planurile cele mai indraznete. Ceea ce va face si George in 2020.

 

Amprenta lui George

Specialiștii în marketing dezbat deja trendurile care vor defini comunicarea brandurilor anul acesta. De la avataruri de brand si presiunea verde, la design metamorfic si media civila. Dar orice plan, oricat de ambitios, incepe cu o privire minutioasa asupra anului trecut si un bilant din care se iau cele mai bune invataturi pentru a creste in viitor.

Un cuvant-concept des folosit in 2019, in toate domeniile, a fost ecosistem. Este ideea care va marca si comunicarea din 2020: relatia dintre produse si servicii, imagine, consumatori, mediu, context social este cea care determina directia dezvoltarii brandului. 

In 2019, George si-a pus amprenta asupra ecosistemului financiar digital. Prin George, BCR este, in prezent, singura banca complet digitala din Romania, care poate oferi servicii 100% online, de la deschiderea de cont curent, card dedicat, gestionarea & managementul cardurilor, pana la servicii complexe, cum ar credit online, depozite online, cont de economii online, pana la asset management.

George a schimbat modul de a face banking si comportamentul digital al clientilor. Peste 700.000 de clienti folosesc, in prezent, George. Numarul clientilor care acceseaza serviciile digitale BCR a crescut cu 60% in ultimul an, iar clientii folosesc cu 20% mai mult tranzactiile digitale prin George.


George. Primul banking inteligent

Numarul clientilor care folosesc George prin tehnlologia Mobile banking aproape s-a dublat, ajungand la 80% din totalul clientilor care il folosesc pe George. Acesti clienti acceseaza, in medie, de 20 de ori George pe luna, de doua ori mai mult decat se intampla inainte de lansare.

In ultimul an, George a lansat nu mai putin de 84 de functionalitati, 51 pe mobil, 33 pe web. Dintre cele mai importante se numara: deschiderea de cont 100% online, George Pay - plata cu telefonul mobil cu sisteme Android, Apple Pay – cu Apple Pay in-app provisioning solution (inrolarea cardurilor prin George).
Numarul de produse vandute digital a crescut cu 76%.
In prezent, 10% dintre produsele bancare de retail vandute de catre BCR se intampla in ecosistemul digital.

In 2020, cea mai mare provocare pentru George va fi agilitatea in livrarea serviciilor, spune Ana Maria Ghiurca (Head of Online Marketing BCR & George Passionate).
In vreme ce in alte tari George functioneaza ca un internet banking, in Romania cuprinde o serie de adaptari locale, incluzand contul deschis 100% online, cardul cu 0% comisioane si si credit 100% online.

  

Experienta de brand

In al treilea an de prezenta in Romania, George va continua sa dezvolte si sa inoveze experienta de brand si va urmari lansarea mai multor produse bancare 100% digitale. 

George este un produs si un brand gandit regional, dar pozitionarea in Romania este o productie 100% locala. 

Identitatea de brand, logo-ul si namingul au fost elementele de la grup cu care am plecat in dezvoltarea campaniei de pozitionare si de lansare a lui George in Romania. Tot ce a urmat de la pozitionare, slogan, concept, parteneriate, creatie si productie au fost 100% romanesti, spunea Ana Maria Ghiurca intr-un interviu

Identitatea lui George e legata de asocierile speciale de brand, activari noi, real time marketing. George e prezent la toate evenimentele din muzica, tehnologie si arta care conteaza. Comunicarea lui neconventionala a fost premiata la festivaluri din domenii variate. Campania BCR - George Online Onboarding a fost premiata la Webstock - Best Influencer Campaigns si IAB MIXX Award -  Best Digital PR Campaign. 

George a primit Silver Effie la categoria Financial Services.
George a castigat si doua premii la Internetics si alte doua la PR Awards

George Street Gallery, upgrade-ul pe care l-a adus anul acesta George Bucurestiului, a ajuns in Top 3 ADC - Lucrarea Lunii august. 

Am vrut sa facem un brand despre care toata lumea sa vorbeasca. Si cred ca ne-a iesit, spune Ana Maria Ghiurca.

In 2020, George va continua sa inoveze si sa dezvolte ecosistemul din care face parte, atat cel financiar digital, dar si cel social si artistic si toate celelalte in care se regasesc consumatorii lui. Va fi alaturi de oamenii conectați la tehnologie si ultimele noutăți, oferindu-le solutii inteligente pentru o viata mai simpla si timp mai mult pentru pasiunile lor. Pasiuni care tin in viata orice ecosistem. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related