Aici ar fi putut exista o reclamă despre mesele interminabile de sărbători și efectele lor asupra corpului nostru, despre cum ne-am umplut burta cu mandarine, cozonaci, friptură și alte bunătățuri, iar acum ne plângem de milă, dar această reclamă a fost făcută pentru Equinox de Droga 5, o agenție din New York, care poate nu a fost în România de Crăciun.
Equinox preferă, ca multe alte branduri, să nu afișeze vreun fluid negativ în reclame, ci să arate un posibil rezultat. Publicitatea apelează la egoul nostru. La cele mai vulnerabile adâncituri ale creierului. La mult îndrăgitul: „tu poți arăta așa”.
Chiar dacă perioada darurilor s-ar părea epuizată, creatorii se folosesc de generozitatea noastră, ca să mai facem un ultim cadou. Un cadou lumii. Adică pe noi. Varianta noastră îmbunătățită. Cu pătrățele de jos până sus. De parcă până acum nu am fi fost un cadou...
Copii, artă, mituri, dansuri - pe toate le-a integrat Equinox în această campanie. Și, dacă ne uităm de mai multe ori, ar veni și o asociere din Biblie. Cine mai este considerat un cadou pentru lume?
E de apreciat și muzica aleasă care nu plictisește, chiar dacă am ascultat-o de zeci de ori.