Agenția Tuio duce coolness-ul Carmol - Ediție Limitată și în mediul digital

Agenția Tuio duce coolness-ul Carmol - Ediție Limitată și în mediul digital

Pe final de an, agenției Tuio i-a revenit misiunea de a dezvolta în digital campania Carmol – Ediție Limitată, lansată sub mesajul “Poți fi cool chiar și când ești răcit”. Plecând de la conceptul dezvoltat anterior de client, noua pozitionare Carmol ajunge acum la consumatori și prin activări digitale dedicate, care duc experiența cu produsul la un nou nivel.

Cel mai inovator și mai apreciat element al campaniei este efectul de tip Augmented Reality de Instagram, prin care utilizatorii – fără a renunța la ținutele hip sau la atitudinea cool - pot beneficia de o sesiune virtuală de masaj la tâmple oferită pe loc de Carmol. Caracterul interactiv și distractiv al activării digitale a produs deja peste o mie de story-uri generate în Social Media.

 

În plus, colaborările cu influencerii au adus o mulțime de surprize la nivel de content original - semn că atunci când un brand îți dă libertatea să-ți desfășori coolness-ul, ies lucruri surprinzătoare și benefice pentru o campanie. Astfel, personalitatea fiecăruia a ieșit în evidență, fără să eclipsese brandul.

De pildă, @Sweetpaprika – Gabriela Atanasov a ales să-și creeze content-ul la Muzeul Kitsch-ului, păstrându-și binecunoscutul stil dramatic și ușor excentric, cu rezultate care i-au încântat și amuzat fanii, în timp ce @flick_domnulrima a mers pe varianta lirică și a compus “poeziile răcelii”- modalitatea lui preferată de a interacționa cu follow-erii.

 

"De multe ori, “digitalului” îi revine misiunea de face execuții plecând de la idei venite din ATL. În aceste situații, credem că e important să respectăm munca celor care au venit cu ideea inițială și să dezvoltam materiale originale, dar care susțin conceptul vândut către client. Pentru că importantă este campania și evoluția brandului. Așa că am ținut foarte mult să declinăm corect în digital o idee care ni s-a părut și nouă foarte bună.", a declarat Alexandru Tigoianu (Senior Copywriter, Tuio)

 

Campania beneficiază și de un un website dedicat - fiicool.carmol.ro - cu elemente interactive, care le permit userilor să vadă spotul, să asculte muzică relaxantă, “de răceală”, și să descopere noua față a brandului Carmol.

 

"Digitalul reprezinta mediul perfect in care Carmol poate sa-si demonstreze coolness-ul. Cand am propus crearea unui efect de tip Augmented Reality in Instagram, stiam ca va rezona cu audienta tinta, pentru ca bifam din start trei elemente importante: engagement, entertainment si relevanta. Astfel am reusit sa sustinem intr-un mod cool, credem noi, noua pozitionare a brandului Carmol si sa atingem noul public tinta." a completat Ludwig Petre (Managing Director, Tuio).

 

Pentru un brand care se repozitioneaza, tintind o audienta mai tanara, crearea unui mesaj cool e doar primul pas intr-o comunicare credibila). Digitalul ofera o multitudine de optiuni prin care brandul poate sa-si demonstreze coolness-ul. Efectele de tip Augmented Reality reprezinta un exemplu de executie digitala despre care eram siguri ca va rezona cu audienta tinta, bifand trei elemente importante: engagement, entertainment si relevanta.

 

Echipele participante:

Echipa Tuio:
Marie-Claire Borcan – Social Media Specialist
Alexandru D. Zamfir – Art Director
Alexandru Tigoianu – Senior Copywriter
George Popescu – Client Service Director
Ludwig Petre – Managing Director
Andrei Gingirov – Media Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related