Este darul care nu încape în cutie, nu poate fi împachetat în niciun fel, nu este de cumpărat din magazine și nici comandat online. Este un dar care poate fi găsit doar în suflet. De patru ani, MedLife are o tradiție: le mulțumește tuturor medicilor și asistenților din România printr-un film scurt. Anul acesta, prin „Daruri care încap doar în suflet”, compania le amintește tuturor că meseria aceasta este cu adevărat specială. Pentru a-i face bine pe cei bolnavi nu e nevoie doar de știință, ci și de emoție, deschidere sufletească, dăruire.
Cu trup și suflet
Sănătate. Asta ne dorim cel mai mult, asta scriem în urările de Sărbători, asta este ceea ce prețuim cel mai mult. Și atunci când suferim din cauza oricărei boli avem nevoie de un specialist care să ne facă bine, dar și de un om în care să avem încredere, care să ne dea speranță. Sănătatea noastră depinde de toți oamenii din sistem, spune Sorina Diaconu, Director Marketing Grup MedLife. Sănătatea este un parteneriat al specialistului cu pacientul:
În ochii noștri, binele se face și cu știință, dar și cu grijă și căldură. Să fii specialist nu e de ajuns. Ca medic, trebuie să pui înțelegerea, sentimentele și grija lângă expertiză, experiență și inovație.
Despre această latură umană a specialiștilor vorbește ”Daruri care încap doar în suflet”, filmul prin care MedLife le mulțumește, la final de 2019, tuturor celor care lucrează în sistemul de sănătate și se străduiesc să îmbunătățească calitatea vieții pacienților.
Noi, când vorbim despre bine, vorbim despre sănătatea și însănătoșirea, despre diagnostic si tratament, dar și despre emoție și empatie.
MedLife respecta, apreciaza toate eforturile puse in slujba sanatatii si starii de bine a oamenilor. Iar perioada sarbatorilor este cel mai bun moment sa reflectam, sa multumim celor din jur, spune Sorina Diaconu
Adevăratul bilanț de sfârșit de an
Medlife a început tradiția acestui gest de celebrare acum 4 ani, din dorința de a face cunoscute eforturile medicilor și asistenților medicali, de a arăta tuturor partea nevăzută sau mai puțin știută a ceea ce fac. În fiecare an, au vrut să le mulțumească venind cu o perspectivă diferită asupra muncii lor. Anul acesta, spotul vorbește despre știința care se tranformă în emoție și magie.
În ceilalți ani, filmele au încercat să arate, prin perspective noi, cum se traduce munca medicilor în viețile oamenilor și cât de important e pentru cei care ajung în spital să găsească sprijin atunci când au nevoie cel mai mult.
Fiecare om are un medic sau un asistent care i-a fost alături într-un moment dificil, și poate fiecare a transmis un gând bun către acesta. De Sărbători, la final de an, Medlife adună toate aceste gânduri într-un moment dedicat tuturor celor care ne fac bine.
Sorina Diaconu povestește cum, la un an de cand gemenii ei au venit pe lume, a vrut să îi facă o surpriză doctorului.
M-am dus la spital, avea o zi super plina, am batut la usa si l-am rugat sa iasaputin pe hol putin. A iesit si cand i-a vazut, s-a luminat la fata. A fost o mare bucurie pentru acesta, si mi-a spus ca e unul din cele mai frumoase momente din meseria lui.
Ce nu știu oamenii e că emoțiile acestea sunt o parte importantă din zilele de muncă ale celor din sistemul medical. Emoțiile aceastea constituie, de altfel, adevăratul bilanț al sfârșitului de an pentru medici și asistenți.
Stiu povestea unui domn care a avut 4 bypass si care in fiecare an vine si aduce cozonaci si flori echipei de chirurgie cardio.
Stiu o doamna care suna periodic la echipa de neuro sa vada ce mai face domnul doctor care a operat-o, sa vada daca si el este bine.
Am trimis asistenti medicali la un curs de management al emotiilor, mi-au multumit cu lacrimi in ochi, spunandu-mi cat conteaza pentru ei sa reuseasca sa integreze toate emotiile cu care se incarca zi de zi cand sunt alaturi de pacienti, povestește Sorina Diaconu
Credem ca pentru fiecare om care isi face meseria cu pasiune, conteaza enorm un mic gest de multumire. Iar aceste proiecte speciale de sarbatori se regasesc natural in comunicarea noastra de brand, spune Sorina Diaconu, Director Marketing Grup MedLife
MedLife a comunicat mereu în sprijinul oamenilor din sistemul medical pentru a crește încrederea în ei. Anul acesta a inclus în planul lor de promovare o campanie națională dedicată medicilor, dezvoltată împreună cu Știrile ProTv, completată pe HotNews și Republica. În această campanie s-a vorbit despre oameni din sistem, inclusiv sistemul de stat și sistemul privat mic – de tip clinici, oameni excepționali, indiferent de spitalul în care își fac meseria.
Facem România bine este motto-ul companiei. Un dar de care România chiar are nevoie, după 30 de ani de încercat, testat și trăit libertatea.
Echipele implicate în proiect
MedLife Marketing Team
The Candy Shop, coordonată de Ioana Staver si Oliver Sterian