Craciunul de rit corporatist

Craciunul de rit corporatist

Craciunul pe stil corporatist implica Secret Santa, care presupune un schimb de cani, agende cu pixuri si lumanari intre colegi, fara sa se stie cine, ce, cui a cumparat, desi toata lumea stie cine, ce, cui a cumparat. Problema e cand apare adevaratul Mos Craciun.

Cei de la diud au construit un bad ass Santa, sarcastic si intimidant, rupt de dudeism, si l-au plasat in mijlocul unui astfel de schimb de cadouri, amintit mai sus. Elfii lui ii bruscheaza pe cei prezenti, iar Mosul ii interogheaza despre ce inseamna Craciunul. In viziunea lui, sarbatoarea nu e nici despre cadouri, nici despre impodobitul bradului, nici despre concertele lui Stefan Banica Jr, asa cum raspund corporatistii. E despre familie. Despre parinti.

Pana la urma, pe Mos Craciun nu-l deranjeaza atat ca oamenii daruiesc cadouri de Craciun, ci ca doar asta fac. Asa ca, ii lasa in pace si le da ce isi doresc. Iar ei, isi doresc ce isi doresc.

Adevarul e ca noi suntem cei care l-am transformat pe Mos Craciun intr-unul razbunator.

Mos Craciun e interpretat de Dan Chisu, iar elfii de Nicu Banea si Deiu Stanciu, care a scris si scenariul si a stiut sa isi contrapuna intrarii in forta, o iesire din scena blanda. Regia ii apartine lui Andrei Gheorghe.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related