[Bilant 2019] Andreea Nemens: Cred ca avem nevoie de umor intr-o lume nebuna, dezlantuita

[Bilant 2019] Andreea Nemens: Cred ca avem nevoie de umor intr-o lume nebuna, dezlantuita

2019  a fost un an de restart pentru Andreea Nemens, consultant strategic in servicii de creatie, si partenerii sai. Si-au asumat sa construiasca de la zero agentia 11.22 si deja au castigat primul pitch mare in fata unor agentii de top din Romania. Intre ”Best year of my life” si "Bine ca se termina", Andreea bifeaza prima varianta. Pentru curajul de a porni ceva nou.

Asta e toata frumusetea. Cred ca doar asa ne vom gasi vocea. Facand din aceasta agentie si din fiecare proiect o poveste, de care sa ne bucuram cu oamenii cu care o scriem, spune Andreea

In ce priveste trendurile care vor influenta industria si anul viitor, Andreea crede ca marketingul experiential va fi mereu in trend, iar consumatorii trebuie sedusi. In plus, brandurile vor trebui sa isi gaseasca o identitate clara, iar companiile sa investeasca in comunicarea interna pentru a avea angajati fericiti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related