Caritate 2.0: Laura Hîncu și Lights&Magic au creat prototipul bradului din viitor pentru Festivalul Brazilor de Crăciun

Caritate 2.0: Laura Hîncu și Lights&Magic au creat prototipul bradului din viitor pentru Festivalul Brazilor de Crăciun

Ca în fiecare an, Salvați Copiii România organizează un eveniment de strângere de fonduri în beneficiul copiilor care nu au acces la educație. Designerul Laura Hîncu împreună cu Lights&Magic s-au alăturat acestei inițiative și au realizat, special pentru gala de pe 12 decembrie, un brad inteligent care reacționează la sunete și lumini, îmbinând tehnologia cu designul, emoțiile și reacțiile.

Realizat din mătase și cașmir ecologice și echipat cu o tehnologie de recunoaștere a vorbirii, millenium3ree reacționează la anumite cuvinte sau expresii prin redarea unor melodii și mesaje motivaționale. În plus, atunci când o sursă de lumină este proiectată spre el, bradul împrăștie în încăpere lumini colorate, completând atmosfera de Crăciun.

Cu toții ne amintim cu plăcere de jocurile și cântecele copilăriei. Pentru Millennials, mersul la săniuș este una dintre amintirile preferate. Ei bine, dacă vei rosti ”sanie” lângă millenium3ree, vei avea ocazia să asculți, după mulți ani, Săniuța fuge, nimeni n-o ajunge…. millenium3ree își propune să aducă bucurie în jurul său. Cuvinte precum ”tristețe”, ”regret”, îl vor provoca să redea o melodie de iarnă veselă, cum ar fi Rockin’ Around the Christmas Tree sau Winter Wonderland.

"Deși am apelat la tehnologie pentru realizarea bradului, acesta promovează umanitatea și face trimitere la o societate echilibrată, în care cei mari, fie că vorbim de părinți sau de companii, îi susțin pe cei mici, așa cum globurile mari susțin structura și stabilitatea bradului. Am ales să îmbrăcăm bradul viitorului în mătase și cașmir, cele două materiale nobile, obținute din surse regenerabile pentru a “ne obliga” să construim încredere în societate și să contribuim la un viitor frumos, conform dictonului francez noblesse oblige.", spune designerul Laura Hîncu.

 

millennium3ree este o oportunitate de a experimenta tehnologia și o responsabilitate pentru viitoarele generații de a crea aplicatii, programe sau boți care să ne ușureze viața și să salveze mediul, fără a diminua emoția. millenium3ree răspunde întrebării “Cum ar fi dacă un brad ar știi să completeze întru totul atmosfera unui Crăciun ideal, îmbinând tehnologia cu designul, emoțiile și reacțiile?”.

Laura Hîncu este designer de mătase și cașmir, piesele vetimentare regăsite pe shop.laurahincu.ro ilustrează o perspectivă simplificată asupra conceptului Private Fashioning, care definește modul de lucru al designerului. Prin Private Fashioning, fiecare piesă vestimentară devine unicat și poartă amprenta personalității și nevoilor vestimentare ale femeii care o poartă, rezultat obținut în urma întâlnirilor cu designerul.

Lights & Magic este un studio de creație care dezvoltă proiecte de lighting design, expoziții de artă, instalații, evenimente corporate, proiecte culturale. Inițiat de Alin Popa, lighting designer, și Silvana Dulamă-Popa, art specialist, Lights & Magic este un răspuns la o nevoie de diferențiere identificată într-o piață a evenimentelor tot mai saturată. Indiferent de tipul de eveniment (concert, expoziție de artă, corporate), ceea ce ne propunem noi este să experimentăm și să găsim soluții noi de atragere a publicului, pentru ca impactul final al mesajului să aibă o răspândire amplă și concretă. Îmbinând lighting design-ul cu arta, conturăm o nouă linie de start, care să răspundă unor noi cerințe și să crească curiozitatea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related