Ediția online în limba română a prestigiosului brand global Newsweek, site-ul newsweek.ro, se alătură rețelei Thinkdigital.
Site-ul ediției în limba română a crescut organic constant, începând cu lansarea de la mijlocul lunii mai 2018, și are o audiență lunară de peste 866.500 de vizitatori unici (date aferente lunii noiembrie, 2019).
„Ca fost jurnalist, am un respect special pentru brandul Newsweek, un produs de referință în conținutul de calitate pe plan global. Sunt bucuros că putem contribui la consolidarea veniturilor Newsweek în România, în vremuri în care e nevoie să ne reamintim că producerea de știri și informații corecte, la standarde profesionale juste, e o necesitate pentru orice societate care vrea să evolueze sănătos”,
spune Dragoș Stanca (managing partner Thinkdigital).
Newsweek a apărut prima dată în anul 1933, la New York, fiind și astăzi una dintre publicațiile americane de referință, prin site-ul Newsweek.com. Ca un fapt divers interesant, fostul dictator Nicolae Ceaușescu a acordat ultimul său interviu presei internaționale chiar revistei Newsweek, în 1989.
În România, produsul apare atât în print, cât și online sub licența exclusivă deținută de o echipă de jurnaliști coordonată de Sabin Orcan.
Printre numele cunoscute care semnează în ediția românească se numără Răzvan Chiruță, Cătălin Prisacariu, Mircea Marian, Silviu Sergiu, Ramona Ursu, Petre Bădică, Mihai Duță, Radu Paraschivescu, Sabin Gherman.
„Newsweek nu este o publicație de masă, în sensul tradițional al termenului. Ne dorim să câștigăm cititori, dar într-un ritm care să nu ne oblige la compromisuri. Vrem în primul rând o audiență de calitate, care înțelege diferența dintre o știre verificată și ceea ce numim „fake news”. De aceea, nu cred că există un partener mai potrivit pentru noi în domeniul online decât o companie ca Thinkdigital, pentru care principiile vin înaintea cifrelor”, spune Sabin Orcan.
Thinkdigital este compania de media sales & strategy, parte a grupului regional TDG din care mai fac parte companii precum Tailwind (adtech), Project Agora (programmatic ads), Forestview (performance marketing) și Upgrade 100 (digital transformation & events).