Crăciunul nu se împacă cu toate inteligențurile astea. Decât un robot Santa Claus care să facă din cinci în cinci minute „ho ho ho” și „Merry Christmas”, mai bine un Moș Crăciun de pluș, fără doi nasturi, căruia i-a căzut mai toată barba, pe care ni l-a dăruit bunica ani în urmă. Și care stă în liniște lângă bradul improvizat din ce-am mai găsit prin casă.
Că așa erau decorațiunile înainte. Handmade 99%. Iar lanțurile! Acele lanțuri pe care le făceam din hârtie colorată și umpleam cu ele toată casa. Erau fenomenale. Că erau ale noastre. Și ce dacă mama a tăiat fâșiile, le-a încleiat, le-a pus pe brad și prin toate colțurile casei, iar noi doar le țineam să nu se atingă de podea. Cine știe ce avea să se întâmple cu ele, dacă nu stăteau în mâinile noastre. Na, mama avea nevoie de ajutor.
Acolo, în copilărie, ne trimite campania elaborată de Try, Norvegia pentru supermarketurile Rema 1000. Care cică oferă o gamă de o mie de produse diferite. Spotul arată două realități, în care ne regăsim cu toții: unii din noi se bucură de tot ce conține în denumire „smart”, iar alții preferă să-și facă frumosul din ce are la îndemână. Și asta ne îndeamnă Rema 1000, să păstrăm lucrurile simple. Măcar de Crăciun. Căci, tehnologiile, deseori, sunt pur și simplu o modalitate de a ne complica existența.
Rema 1000 oferă clienților săi o experiență de cumpărături cât mai simplă, sacrificând chiar și estetica rafturilor lor pentru un sistem în care este ușor de cumpărat. Iar de sărbători, brandul a dorit să aplice această idee în campania sa: