Mona Opran, COO Cheil | Centrade South East Europe, părăsește hubul Cheil din sud-estul Europei după 15 ani alături de grupul Centrade, pentru a începe un nou capitol în cariera sa de succes.
În ultimul deceniu, ea a deținut diferite roluri de management în Grupul Centrade, aducând procesul de transformare a agenției în punctul în care este astăzi - o organizație creativă data-driven de top în regiunea SEE.
Mona va colabora în continuare cu agenția în calitate de consultant senior pentru proiecte specifice, în timp ce Radu Florescu va prelua rolul de COO/CEO, fiind pe deplin implicat în operațiunile de zi cu zi.
Noul comitet executiv este format din Sergiu Vendigler în calitate de CFO, Gabriela Nanu și Carmen Miruță – Business Directors cu prerogative extinse pentru New Business, Nicoleta Iordache – Head of Digital Intelligence and Analytics (divizia de analiză a datelor - DIA) și Mihai Gongu în calitate de Executive Creative Director South East Europe. Noua structură va asigura managementul operațional, pentru dezvoltarea de mărci puternice și noi modele și procese care să răspundă cât mai bine nevoilor clienților.
Anunțând plecarea Monei Opran, Radu Florescu, CEO Cheil | Centrade, a subliniat că
„agenția este ceea ce este astăzi în mare parte datorită ei.
Ne-am confruntat cu provocările unei piețe în schimbare, concurența și natura unei economii globale dinamice, timp în care Mona a reprezentat o ancoră de stabilitate și un partener de încredere. Ea a adus o perspectivă diferită, o atitudine proactivă, inteligenţă și zâmbete”.
„A fost o onoare pentru mine să lucrez în această agenție mai bine de 15 ani. Am avut ocazia să cunosc oameni minunaţi, să coordonez echipe talentate, să construiesc mărci puternice și să implementez proiecte extraordinare în regiune. Cel mai important, am avut șansa să fiu în linia întâi a procesului de transformare de care are nevoie agenția și industria noastră de astăzi.
Acum simt că toate aceste experiențe și cunoștințe își vor găsi un sens nou fiind împărtășite cu noua generație de creativi și antreprenori din industrie, prin proiecte de mentorat, training și consultanță în transformarea afacerilor”, a adăugat Mona Opran.
În ultimul deceniu, agenția a trecut de la o structură de tip siloz la una complet integrată, care pune digitalul în centrul fiecărei idei. A evoluat treptat de la un jucător local într-o structură regională prezentă pe mai multe piețe, cu hub-ul principal în București, construind cea mai mare structură de Data Analytics & Business Intelligence pe care o are o companie de comunicare din regiune.
”Există un moment în cariera fiecăruia dintre noi în care pui în balanță ceea ce ai realizat și iei în considerare alte oportunități de creștere antreprenorială. Mona a ajuns la acest punct în viața ei, iar eu personal îi respect și îi susțin pe deplin decizia”, a încheiat Radu Florescu.